|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Jeg har virkelig fått sansen for denne serien fra Findus.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Ja, de er gode. Vi pleier å ha tigersaus og salat til.
|
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)De er kjempegode! Smaker veldig fritert, men det kan jeg leve med. (Jeg elsker jo egentlig fritert mat.
|
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)De der er gode!
|
|
|
#5 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Vi elsker gammeldags fiskegrateng fra samme - og også grateng med laks og brokkoli. Den siste er jo ferdig middag med grønnsaker og alt - helt unødvendig å lagge masse ekstra BRY. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Hm, tror jeg skal prøve dem denne uka. Er gressenke og orker ikke bare fra bunnen-mat hele uka.
|
|
|
#8 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)De må prøves!
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Jeg kjøpte de en gang og syns de smakte så inmari fett. Og så ble jeg litt dårlig i magen etterpå (kan reagere litt på feit mat) og har dermed ikke prøvd igjen.
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Uff, du må ikke spise den type fritert mat. Fett som går rett i årene! Jeg ville iallefall ikke utsatt barna mine for det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)De er kjempegode. Fin kontrakst mellom den sprø overflaten og fisken. Sikkert ikke sunt, men deilig m ekte engelsk kost en gang i blant. |
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Fisken er vel alaska pollock (litt usikker på stavemåten). Den inneholder 14g fett pr. 100g og det aner meg at hovedandelen ikke er de gode fettsyrene som normalt kommer fra fisk.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)
Innhold:
|
|
|
#19 |
|
Glad
|
Sv: Middagstips! (Og her prater vi ikke fra bunnen av)Hvor lenge er det tilbud? Må hamstre fiskegrateng så da kan jeg prøve en slik samtidig.
|
![]() |
|
|