Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dunjakke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-11, 12:13   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dunjakke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hm, det har jeg fortrengt, tydeligvis. Eller snakker du om året for halvannet år siden, ikke den som var nå sist?

Den som var nå sist, ja! Kuldeperioden varte ikke like lenge som året før men drøyt to måneder, bitende kaldt.

Gammel 08-09-11, 12:27   #42
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

MX sport har dunjakker til barn til kr.1200. Jeg hadde en i fjor til datteren min, og har kjøpt igjen i år. Synes slitestyrken har vært veldig god! Ingen problemer å selge videre etterpå.
Her kjøpte jeg den jakken hun skal ha i år.: http://www.sportsdeal.no/index.php?m...oducts_id=7874
NB! De er små i størrelsen.

Hvor små er de - det har gått meg hus forbi at de er små nemlig ...

Jeg har en gutt som bruker str 110/116 og ei jente som bruker 98/104, holder det med 116 og 104 til dem, eller burde jeg gå enda en størrelse opp tro!?

Skogstad sine var forresten veldig fine i år. Har bare sett de på nett da, ikke i butikk - noen som vet ca kvanta kosta?

Gammel 08-09-11, 12:30   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Skogstad sine var forresten veldig fine i år. Har bare sett de på nett da, ikke i butikk - noen som vet ca kvanta kosta?

Den blå som er vist over her har jeg rødt i str 12 år. Den kostet 699 eller 799 i fjor.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 12:32   #44
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hm, det har jeg fortrengt, tydeligvis. Eller snakker du om året for halvannet år siden, ikke den som var nå sist?

Bergensis: Forstår det! Jeg har det på samme måten med varme. Jeg blir sur og irritabel av varme og helsemessig har jeg det bedre med kulde.

Der er vi to! Jeg liker meg en uke eller to i varmere strøk en gang i blant, men ellers så er jo luften så mye friskere når det er kaldt. Ah,jeg kan puste!!

Badstu, veldig varmt badevann osv. er heller ikke min greie, jeg får pusteproblemer av det rett og slett, og blir gjerne svimmel, ør og uggen. Ja, for ikke å snakke om sur og guffen å ha med og gjøre. Og varmeflasker lindrer heller ikke smerte, tvert imot. Faktisk er det så jeg får vondt i magen/eggstokkene bare av å ha setevarme på i bilen. Jeg er nok særs ømtåelig når det gjelder meg selv og varmekilder. Helt logisk er det god ikke, ettersom jeg elsker å ligge under varme tepper, sitte foran peisen og kjenne varmen bre seg i kroppen osv. Men altså, inntil et visst punkt er det godt, deretter bare kveldende plagsomt!! Kalde vintere er midt i blinken!!! Ja, jeg sover med vinduet åpent året rundt, selv med over 20 minusgrader ute.

Gammel 08-09-11, 12:33   #45
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Den blå som er vist over her har jeg rødt i str 12 år. Den kostet 699 eller 799 i fjor.

Takk. Det er jo en ganske fin pris det, særlig med tanke på at jeg har "kalkulert" med Bergans. Nå ble jeg derimot litt usikker.

Gammel 08-09-11, 15:18   #46
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg betalte 699.

Gammel 08-09-11, 16:24   #47
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en gutt som bruker str 110/116 og ei jente som bruker 98/104, holder det med 116 og 104 til dem, eller burde jeg gå enda en størrelse opp tro!?

Gå opp 2 størrelser.. Bruker barnet str 6år, kjøp str 8år.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 19:48   #48
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes skogstad har fine dunjakker til gutter i år. Jeg har ikke hatt dunjakker til mine, de er for varmblodige og så ser jeg for meg at de revner lett. Men jeg vurderer en til storebror i år.

Gammel 08-09-11, 22:05   #49
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

I fjor kjøpte jeg en Swix dunjakke å Obs til 499,- den hadde kosta 899,- og den var helt fantastisk!

Skal se etter swix i år igjen.

Skal se på dunjakkene de hadde fått på polarn o pyret til lillebror.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:13   #50
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett årets i butikk, veldig fine synes jeg!

Exit har også noen fine litt lange dunjakker til jente til rundt den prisen.

Gammel 08-09-11, 22:16   #51
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi kjøpte Swix til guttungen i fjor, og den var veldig fin, ikke så "bamsete" som mange dunjakker blir.

Gammel 08-09-11, 22:37   #52
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Kan ikke vi varsle hverandre her inne om vi oppdager gode tilbud på dunjakker?

Gammel 09-09-11, 18:39   #53
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Hvordan er swix i størrelse? Og noen som vet om obs får dette tilbudet i år også?
Oppdaget tilbudet på g-sport for sent.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:53   #54
millact

Standard

Tror Obs har tilbud på Craft dunjakker nå, rød eller sort var det vel.

Gammel 14-09-11, 20:30   #55
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det hang en mørkeblå Bergans dunjakke i str 10 år og ventet på meg på Norwegian outlet.

De hadde flere i rosa og lilla, og i str 12 år og oppover hadde de flere i mørkeblå (men det er den juniorjakken som koster mer).

Sist redigert av Nooria : 15-09-11 kl 13:29.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 01:23   #56
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Eldste fikk Bergans i fjor, da var han str 116 og vi kjøpte str 128. Den var ikke veldig stor, så de er små i str.

Gammel 15-09-11, 06:58   #57
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte skogstad sin i går til snuppa mi. Mørgeblå med rosa innside.
Det er ull og polyester som fyll da, ikke dun, men ull duger jo. 599 mener jeg den kostet. Tror de er store i størrelsen, armene så kjempelange ut, så jeg må prøve den på her for å se tror jeg.
De hadde vel tre forskjellige modeller til ca samme prisen der jeg var.

Gammel 15-09-11, 08:57   #58
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde tenkt til å kjøpe ny Bergans til lillebror men liker ikke årets modell. Trykk på hele stoffet gjør at den ser så "rotete" ut. Får håpe han passer sin gamle et år til. Hvis ikke får jeg jakte etter noen som har fjorårets modell.

Gammel 15-09-11, 09:14   #59
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Vi kjøpte Swix dunjakke på sportsbutikk i fjor. Jeg er grådig misunnelig på den, for den er myk og varm. Min dunjakke er liksom ikke like myk.

Gammel 15-09-11, 09:47   #60
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Kjøpte denne til storebror. Name It og kostet mellom 600 og 700. Han fikk velge selv og syns den var utrolig kuul.. 50 % dun, og ikke for tykk og klumpete. Håper den er god og varm!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.