Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforum

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 22:38   #21
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforum

Gammel 15-09-11, 22:39   #22
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mor, far og barn i matchende ullribb? Det blir ikke bedre enn det.

Gammel 15-09-11, 22:39   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Den finnes jo i ensfarget grå, da.. :vurderer:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:40   #24
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har. Dog er de ensfarget brune.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:40   #25
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Mor, far og barn i matchende ullribb? Det blir ikke bedre enn det.

Og her har man akkurat blitt enige om at det er teit å matche med ungene.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:40   #26
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den der på mor i en krøll foran peisen? Åhyes!

Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:41   #27
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seksåringen har det mønsteret der. Hun ville nok blitt fra seg av lykke om jeg også hadde sånne.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:42   #28
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Og her har man akkurat blitt enige om at det er teit å matche med ungene.

Det gjaldt mor og datter. Hvis far også er med på moroa, er det en helt annen sak.

(Jeg kniser godt ved tanken på mannen min i en sånn.)

Gammel 15-09-11, 22:42   #29
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg overveier å matche kid og bestemor.

Gammel 15-09-11, 22:43   #30
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var og stemte, lo valgfunksjonærene av meg fordi jeg og åtteåringen begge hadde svarte regnfrakker med hvite prikker (NEI, DET VAR IKKE SAMME MERKE ELLER ENGANG TYPE, FOR TENK!).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:43   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Mor ønsker seg vel strengt tatt først og fremst en peis. Alt jeg ser for tiden ser ut som det er fint foran en peis, egentlig.

Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:43   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil ha, men noen som kan vaskes i maskinen. :lat og frossen:

Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:44   #33
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg overveier å matche kid og bestemor.

Slektsstevne med ullribbtema hadde vært gøy.

Gammel 15-09-11, 22:44   #34
Slettet bruker
Passiv

Standard

Peis er oppskrytt, SF. Det bare tilfører stemning, samtidig som det trekker absolutt all varmen ut av huset. :erfart:

Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:45   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Har ikke peis. Har hatt peis, men krøllet meg vel aldri forran den heller... Vi prøvde en gangå fyre opp og la et pledd forran som vi satt/lå op og skravlet og koste oss, men... nei, det ble ikke gjentatt.

Jeg er tilhenger av ull, absolutt, og har opptil flere ullstilongser, men det er det det er snakk om, longs, til bruk, vel, ikke til å bli SETT, men bruk under noe annet. Allerede tatt i bruk, mer behagelig enn dongri under regnbuksa på trilletur. Men, ehh, nei, jeg tror ikke jeg vil ha stripet, rillestrikket nøstebarnbukse. Tror jeg. Men så har jo ikke ungene mine det heller da, de bor i janustøy, ikke nøstebarn.

Gammel 15-09-11, 22:47   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi har peis, så vi vet at vi bruker denslags. Men det har flyttet inn en tenåring på det rommet nå og fratatt mor tilgangen. Ergo må jeg ha meg peis på stua også. En vakker dag.

Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:52   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Slikt skjer visst også.

Vi hadde peis på stua da.

Muligens må du ha peis på stua før du kan krølle deg forran den, og derved trenge den buksa til å ha på mens du krøller deg?

Gammel 15-09-11, 22:53   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah. Den kunne jeg jaggu brukt. På ordentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:54   #39
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart, lang, smal hettejakke over, (sånn som går over rompa), olajakke, noen tøffe sko. Jøssda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:56   #40
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ooh jatakk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.