Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dustete CDON

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 09:57   #1
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Dustete CDON

Jeg har ikke bestilt så mye fra de og jeg er fristet til å gi f i det jeg allerede har bestilt.

De bruker en evighet på å sende ut synes jeg og nå sist bestilte jeg totalt 14 bøker til eldste. Billig og kjekt.

Vel, i dag fant jeg plutselig ut at de har kansellert deler av orderen og 7 av bøkene kommer da ikke alikevel. Noen beskjed om det sender de ikke ut nei. Dette er da bøker som er endel av en serie.
Hva er liksom vitsen med å hente 5 av bøkene i serien som jeg har fått hentelapp på nå?

Har sendt de mail via kundeservice greiene da, men kjenner at dette irriterte meg. Så lenge de kan sende ut mail om at pakker blir sendt, bør de jammen sende ut beskjed når ordre blir kansellert. (den ble kansellert søndagen som var ser jeg).

Alt er betalt med kredittkort, men har ikke fått sjekket enda om hele beløpet fortsatt står som reservert. Men skal gjøre det.

Gammel 15-09-11, 10:09   #2
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dustete CDON

Da hadde jeg nok gitt blaffen i hele ordren, ja.
Hadde jo vært noe annet hvis det var enkeltstående bøker, men når du har bestilt en serie har du jo ikke bruk for bare deler av den.
Krev penga tilbake!

Gammel 15-09-11, 10:17   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal avvente svar fra de, men reagerer jo på at de bøkene som er på den kansellerte orderen fortsatt kan kjøpes der inne. SÅ jeg lurer jo på hvorfor ordren er kansellert.

Gammel 16-09-11, 10:36   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Det høres jo helt merkelig ut. Jeg kansellerte nylig en ordre selv etter at den aldri dukket opp og kundeservice gang på gang sa at de holdt på å bestille inn. Det gikk heldigvis helt greit å kansellere den.

Gammel 16-09-11, 10:48   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg handler veldig mye der, og er alltid fornøyd.
Syns du skal kansellere hele bestillingen.

Gammel 16-09-11, 10:52   #6
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet en del der. Alltid vært fornøyd med film og aldri med bøker (så det har jeg sluttet med). Samme problemet som deg med at det tar lang tid. Har aldri handlet musikk.

Gammel 16-09-11, 10:57   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Standard

Jeg fikk svar om at et teknisk problem hadde ført til at den delen av orderen var blitt slettet. (imponert.. NOT)
De hadde vistnok laget en ny ordre da så jeg skulle få resten, og så heldig som jeg er så skulle jeg gå gavekort på gratis frakt på neste bestilling.
Føler med bare såååååå heldig.
Men hentet bøkene da og bokormen min av en sønn er så fornøyd.

Gammel 16-09-11, 20:37   #8
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Håper det gavekortet er større enn det jeg fikk. Det var rett og slett latterlig lite. De kunne spart seg hele greia.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.