Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund eller ikke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 23:05   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Hva er det med Whippeter som gjør de fantastiske?

Vi hadde mellomstor puddel da jeg vokste opp. Allergivennlig, ganske luktfri og røyter ikke. Nå har min mor blanding av det og cockerspaniel. Det er en fantastisk hund.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:06   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hva er det med Whippeter som gjør de fantastiske?

Jeg tror de mener gemyttet og det at det er en "enkel" hund å ha med å gjøre. Jeg klarer ikke helt se at de er kjempefine ennå, men det kan jeg nok jobbe med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:07   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bildegooglet yorkshireterrier. De var jo temmelig langhårede?

Da tror jeg jeg liker bedre welsh terrier, men jeg aner jo ingenting om gemytt eller stell.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 01:38   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Whippetene over her var søte!

Søte? Jaja, det er vel øyet som ser.

Jeg har hund og det lukter absolutt ikke hund i huset vårt, ikke en gang nå, i røytetiden. For ja; vi har en hund som røyter og vi tørrmopper og støvsuger hver eneste dag og gjerne flere ganger om dagen. Og ja, hundepoter setter merker, det kommer inn sand og det blir hundespor på gulvet. Men det trenger ikke lukte hund av den grunn.

Å ha en hund krever tid og det er ansvar å følge opp en firbeint venn. Men det er også mye kos, mye selskap og særlig ungene våre har enormt glede av hunden. Hun får ikke ligge i verken sofa eller seng, men hun er verdens beste venn og turkamerat og hun er verdens fineste. Når hun en gang dør kommer det aldri en ny hund inn i familien, rett og slett fordi det krevde mer enn vi var klar over. Det er et styr å dra på ferie, det er et stryr om man skal være borte en hel dag og en hund krever trening, mosjon og oppmerksomhet. Jeg synes det er helt OK nå, men etter hvert som ungene blir eldre kjenner jeg/vi på at en hund binder oss mer enn vi er villig til å gi.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.