|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Barnas dager på SkoringenJeg og en venninne delte på det så det ble hver sitt par med Ecco sko på oss
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnas dager på SkoringenI bergen i dag fikk jeg kun tak i til mellomste, men gikk ut av butikken uten noen sko. Hjelper ikke å kjøpe bare ett par og trengte ikke flere til mellomste. Skulle hatt til minstemann men der hadde de bare stor str. Kjipt!
|
|
|
|
#83 |
|
Sv: Barnas dager på Skoringen
Hvor fikk du tak i ecco sko? Trodde ikke de hadde ecco på tilbud...
|
|
|
|
#86 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Barnas dager på SkoringenJo jeg fikk to par Ecco for prisen av en på Øyrane. Men det var ikke mange par. Men det holdt for oss
|
|
|
#87 |
|
Da er de sikkert tom nå, kjipt. Ville hatt ecco sko jeg.
|
|
|
|
#89 |
|
maler
|
Sv: Barnas dager på SkoringenEurosko her i byen har endel barnesko på salg, og i tillegg har de halv pris på det billigste av to skopar. Det er ikke så verst tilbud det heller.
|
|
|
#90 |
|
Sv: Barnas dager på SkoringenFikk tak i noen superfit sko i dag som var til halv pris
|
|
|
|
#91 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Barnas dager på Skoringenguri så rart at de solgte dere ecco når de ikke var med i tilbudet???
|
|
|
#92 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Helt sikkert en butikk som skulle bli kvitt noen par fra i fjor. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barnas dager på SkoringenVi endte opp med å slå til på et helt annet tilbud i går. På trapes sko i Oslo (som er en skikkelig rar butikk), så fikk man 50% avslag på ecco vintersko for hver voksent par med sko man kjøpte. Både jeg og mannen falt pladask for hvert vårt par sko (faktisk før vi oppdaget tilbudet), så da ble det jammen sko til ungene også. Så de har også fått halvprissko i år. Vi har vært veldig fornøyd med ecco tidligere.
|
|
|
|
#94 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Barnas dager på Skoringenjeg var IKKE fornøyd med ecco til småen i fjor. han var våt og kald på føttene med ecco hver dag nesten
|
|
|
#95 |
|
Sv: Barnas dager på SkoringenVi fikk beskjed at superfit og viking sine sko var bedre enn ecco sine når vi var å kjøpte til minsten på fredag. Hun i butikken sa at ecco sine har tynnere såle så de blir fortere kald i de enn superfit og viking sine.
|
|
|
|
#96 |
|
Drømmer
|
Sv: Barnas dager på SkoringenVi har hatt Ecco i alle år, jeg har vært kjempefornøyd helt frem til i fjor, da ble poden kald på beina, ble ikke våt da men det hjelper jo ikke når han blir kald. Sist redigert av Chablis : 18-09-11 kl 20:22. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg jobber i barnehage på småbarnsavdeling, og jeg anbefaler superfit til de minste, de beste skoene! |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Barnas dager på Skoringensuperfit er bare konge!! aldri vært så fornøyd med sko før som da han hadde superfit med knyting, de som solgtes på barnas hus.. synd jeg ikke finner dem i hans størrelse nå.. men tror viking er kjempe bra. har hatt de til storesøster før og de var gode og varme og viktigst, tørre.
|
|
|
#99 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barnas dager på SkoringenSnuppa klager fælt over at sko er for varme (hun er tydeligvis svært varmblodig). Det er nok derfor hun har likt ecco så godt.
|
|
|
|
#100 |
|
Hvilken str bruker han?
|