Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnas dager på Skoringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-11, 19:50   #81
Bromle
Aktiv

Bromle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Jeg og en venninne delte på det så det ble hver sitt par med Ecco sko på oss

Gammel 16-09-11, 20:24   #82
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

I bergen i dag fikk jeg kun tak i til mellomste, men gikk ut av butikken uten noen sko. Hjelper ikke å kjøpe bare ett par og trengte ikke flere til mellomste. Skulle hatt til minstemann men der hadde de bare stor str. Kjipt!

Gammel 16-09-11, 20:25   #83
Rose

Rose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bromle, her.

Jeg og en venninne delte på det så det ble hver sitt par med Ecco sko på oss

Hvor fikk du tak i ecco sko? Trodde ikke de hadde ecco på tilbud...

Gammel 16-09-11, 21:49   #84
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Hvor fikk du tak i ecco sko? Trodde ikke de hadde ecco på tilbud...

Nei, ecco var vel ikke på tilbud.

Gammel 16-09-11, 21:50   #85
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg stod utenfor i går morges... fikk tak i sko til begge to. viking..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 22:06   #86
Bromle
Aktiv

Bromle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jo jeg fikk to par Ecco for prisen av en på Øyrane. Men det var ikke mange par. Men det holdt for oss

Gammel 16-09-11, 22:39   #87
Rose

Rose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bromle, her.

Jo jeg fikk to par Ecco for prisen av en på Øyrane. Men det var ikke mange par. Men det holdt for oss

Da er de sikkert tom nå, kjipt. Ville hatt ecco sko jeg.

Gammel 17-09-11, 00:21   #88
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det er bare noen skoringenbutikker som har hatt Ecco.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 00:22   #89
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eurosko her i byen har endel barnesko på salg, og i tillegg har de halv pris på det billigste av to skopar. Det er ikke så verst tilbud det heller.

Gammel 17-09-11, 01:17   #90
Rose

Rose sin avatar

Standard

Fikk tak i noen superfit sko i dag som var til halv pris var nattåpent på et senter her i nærheten nå er det bare to barn igjen som trenger sko

Gammel 18-09-11, 01:24   #91
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

guri så rart at de solgte dere ecco når de ikke var med i tilbudet???

Nå skulle jeg ha viking i år da, så jeg er fornøyd, men utrolig rart at ikke butikkene forholder seg til samme annonsering...?

Gammel 18-09-11, 09:21   #92
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

guri så rart at de solgte dere ecco når de ikke var med i tilbudet???

Nå skulle jeg ha viking i år da, så jeg er fornøyd, men utrolig rart at ikke butikkene forholder seg til samme annonsering...?

Helt sikkert en butikk som skulle bli kvitt noen par fra i fjor.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 14:22   #93
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi endte opp med å slå til på et helt annet tilbud i går. På trapes sko i Oslo (som er en skikkelig rar butikk), så fikk man 50% avslag på ecco vintersko for hver voksent par med sko man kjøpte. Både jeg og mannen falt pladask for hvert vårt par sko (faktisk før vi oppdaget tilbudet), så da ble det jammen sko til ungene også. Så de har også fått halvprissko i år. Vi har vært veldig fornøyd med ecco tidligere.

Gammel 18-09-11, 18:20   #94
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

jeg var IKKE fornøyd med ecco til småen i fjor. han var våt og kald på føttene med ecco hver dag nesten var inne og klaget uten å få hjelp, så da gikk vi for viking i år og håper vi er heldige.

Gammel 18-09-11, 19:06   #95
Rose

Rose sin avatar

Standard

Vi fikk beskjed at superfit og viking sine sko var bedre enn ecco sine når vi var å kjøpte til minsten på fredag. Hun i butikken sa at ecco sine har tynnere såle så de blir fortere kald i de enn superfit og viking sine.

Er veldig fornøyd med at vi fikk tak i superfit sine til halv pris Har vært fornøyd med de før også. Så på viking sine men syns de blir for stor på foten til minstemann.

Men tror kanskje jeg kommer til å velge viking sine til mellomste siden de skulle være de varmeste.

Gammel 18-09-11, 19:08   #96
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt Ecco i alle år, jeg har vært kjempefornøyd helt frem til i fjor, da ble poden kald på beina, ble ikke våt da men det hjelper jo ikke når han blir kald.

Sist redigert av Chablis : 18-09-11 kl 20:22.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:10   #97
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Vi fikk beskjed at superfit og viking sine sko var bedre enn ecco sine når vi var å kjøpte til minsten på fredag. Hun i butikken sa at ecco sine har tynnere såle så de blir fortere kald i de enn superfit og viking sine.

Er veldig fornøyd med at vi fikk tak i superfit sine til halv pris Har vært fornøyd med de før også. Så på viking sine men syns de blir for stor på foten til minstemann.

Men tror kanskje jeg kommer til å velge viking sine til mellomste siden de skulle være de varmeste.

Jeg jobber i barnehage på småbarnsavdeling, og jeg anbefaler superfit til de minste, de beste skoene!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:48   #98
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

superfit er bare konge!! aldri vært så fornøyd med sko før som da han hadde superfit med knyting, de som solgtes på barnas hus.. synd jeg ikke finner dem i hans størrelse nå.. men tror viking er kjempe bra. har hatt de til storesøster før og de var gode og varme og viktigst, tørre.

Gammel 18-09-11, 20:01   #99
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa klager fælt over at sko er for varme (hun er tydeligvis svært varmblodig). Det er nok derfor hun har likt ecco så godt.

Gammel 18-09-11, 20:02   #100
Rose

Rose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

superfit er bare konge!! aldri vært så fornøyd med sko før som da han hadde superfit med knyting, de som solgtes på barnas hus.. synd jeg ikke finner dem i hans størrelse nå.. men tror viking er kjempe bra. har hatt de til storesøster før og de var gode og varme og viktigst, tørre.

Hvilken str bruker han?

Er de med knyting vi har kjøpt nå, var litt keptisk til knyting siden han ikke kan knyte de selv men går sikkert bra

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.