|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Har dine unger cherrox? | |||
| Ja, det er obligatorisk |
|
73 | 45,34% |
| Ja, men brukes bare litt |
|
30 | 18,63% |
| Nei |
|
51 | 31,68% |
| Obligatorisk tullesvar |
|
7 | 4,35% |
| Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Har akkurat kjøpt nye vanntette vinterstøvler til lillebror, jeg kaller disse for cherrox,visst.
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Nei, vi bruker bare goretex. Har to par å bytte mellom.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har ungene dine cherrox?Vi har alltid flere par vintersko, Mazungen foretrekker Viking thermo. Goretex sko må jeg slåss for å få på henne. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?De to eldste har Cherroxlignende støvler fra Sparkjøp. De er like lette som crocs og har ullfor. "Vanlige" cherrox har vi ikke. Har Goretex sko i tillegg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Enkelte vintere har vi faktisk utelukkende hatt Viking Thermo til daglig bruk og hoppet over Gore-tex. Det har fungert utmerket selv når det har vært beinkalde dager. Det er snakk om barn i skolealder som overhodet ikke er redd for å si fra om noe er for kaldt. Gore-tex har jeg bare sånn passelig bra erfaring med. Selv med de rådyreste har jeg vært mellomfornøyd, og det har vært til eldstejenta som ikke gir klær og sko utfordrende bruk.
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Hele tiden? Mine skolebarn bruker cherrox til og fra skolen og i tilsammen 45 minutter med friminutt i løpet av skoletiden. I tillegg er den yngste, som går på SFO ute en periode om ettermiddagen, men på de dagene når vi har mest behov for cherrox er det også begrenset hvor lenge det er morsomt å være ute. Storesøster, som ikke går på SFO, tilbringer ikke veldig mye av cherroxdagene ute. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har ungene dine cherrox?
Da regner jeg ikke med at de har dem som eneste vintersko? I såfall er de veldig lite ute.
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Men hva tenker du på som "usunt"? At de kan få fotsopp?
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Litt av alt, kanskje? Jeg tenker mest på manglende støtte, egentlig.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Du prøver å provosere med vilje, ja?
|
|
|
#14 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Det har hun aldri hatt, og kommer trolig aldri til å kjøpe det til henne heller. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Har ungene dine cherrox?Jeg tror ikke ortopeden til pompen hadde blitt veldig imponert om vi hadde troppet opp der i cherrox, viking thermo etc til neste time.
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Man kan jo nesten se på gangen til barna at de går med støvler. De sitter løst på foten, så de sleper bena mye mer. Det kan jo ikke være ideelt.
|
|
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Vi kjøpte Sorel i fjor, og de syns jeg ble veldig våte + at de var fryktelig store og klumpete. Jeg regner med det er en god del kaldere vintere hos dere Fnatten. I år har jeg kjøpt Geox vintersko for første gang, og er spent på hvordan de er. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Tror ikke leken har vært spesielt ekstrem. Rullende i søle var nok en overdrivelse. Men vi hadde en barnehage der deler av uteområdet var veldig sølete i vått vær, så det holdt jo å leke helt normalt der for at skoene skulle bli temmelig grisete. |
|
|
|
![]() |
|
|