|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Har dine unger cherrox? | |||
| Ja, det er obligatorisk |
|
73 | 45,34% |
| Ja, men brukes bare litt |
|
30 | 18,63% |
| Nei |
|
51 | 31,68% |
| Obligatorisk tullesvar |
|
7 | 4,35% |
| Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Snuppa hadde da hun var mindre. Kjøpte til pompen også da han hadde lært seg å gå. Vel, det så ut som om van hadde slalomstøvler på beina stakkars. De ble ikke brukt mye nei. Han har hatt Dockboots de siste årene. De med gummi hele veien opp. Mye mykere å gå med. Stort sett bruker han Viking Gore tex.
|
|
|
#142 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Pleier å ha hvert sitt par med cherrox-aktige sko hver vinter, ja. Har vært unntakstilstand de to siste vintrene, men vanligvis er det gørrkjedelig, vått høstvær fra september til april på disse kanter
|
|
|
#144 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Vi bor i kalde nord og bruker Viking thermo vår, sommer og høst når det regner. Vi kjøper inn støvler, men de blir aldri brukt. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Nei, vi bruker Dock Boots istede. Mye mykere, og bedre på foten.
|
|
|
#146 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har ungene dine cherrox?
Jeg husker en gang jeg fikk førsteklassingen hjem fra skolen helt brun. Jeg kunne, helt seriøst, ikke se at det var ham da han kom gående mot bilen jeg ventet i. Han hadde gjørme over hele seg, i ørene, i håret, i munnen. Den blå dressen var mørkebrun. Det satt en dame i en bil bak meg. Hun fikk latterkrampe da hun så at jeg skrellet av ham, bar ham inn i bilen og prøvde å legge klær og sekk i bagasjerommet uten å få gjørme flere steder enn nødvendig. Jeg skulle tatt bilde. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Nei, vi bruker bare goretex. Har to par å bytte mellom.
|
|
|
#148 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har ungene dine cherrox?Har akkurat kjøpt nye vanntette vinterstøvler til lillebror, jeg kaller disse for cherrox,visst.
|
|
|
|
#149 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har ungene dine cherrox?Vi har alltid flere par vintersko, Mazungen foretrekker Viking thermo. Goretex sko må jeg slåss for å få på henne. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?De to eldste har Cherroxlignende støvler fra Sparkjøp. De er like lette som crocs og har ullfor. "Vanlige" cherrox har vi ikke. Har Goretex sko i tillegg. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Borte
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Enkelte vintere har vi faktisk utelukkende hatt Viking Thermo til daglig bruk og hoppet over Gore-tex. Det har fungert utmerket selv når det har vært beinkalde dager. Det er snakk om barn i skolealder som overhodet ikke er redd for å si fra om noe er for kaldt. Gore-tex har jeg bare sånn passelig bra erfaring med. Selv med de rådyreste har jeg vært mellomfornøyd, og det har vært til eldstejenta som ikke gir klær og sko utfordrende bruk.
|
|
|
#153 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Hele tiden? Mine skolebarn bruker cherrox til og fra skolen og i tilsammen 45 minutter med friminutt i løpet av skoletiden. I tillegg er den yngste, som går på SFO ute en periode om ettermiddagen, men på de dagene når vi har mest behov for cherrox er det også begrenset hvor lenge det er morsomt å være ute. Storesøster, som ikke går på SFO, tilbringer ikke veldig mye av cherroxdagene ute. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Glamorøs
|
Da regner jeg ikke med at de har dem som eneste vintersko? I såfall er de veldig lite ute.
|
|
|
#156 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Men hva tenker du på som "usunt"? At de kan få fotsopp?
|
|
|
#157 |
|
Glamorøs
|
Litt av alt, kanskje? Jeg tenker mest på manglende støtte, egentlig.
|
|
|
#158 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Nei. De har dem ikke som eneste vintersko. |
|
|
|
|