|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Shopping i New York/USA?Vi skal til New York/USA for første gang. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i New York/USA?Er lat men har svart i flere av trådene som har handlet om shopping i New York. Du finner nok en god del bra tips ved å søke!
|
|
|
#3 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i New York/USA?Hvis du er interessert i musikk, oppsøk denne sjappa:
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Shopping i New York/USA?Ja, hva skal du IKKE kjøpe er vel mer spørsmålet. Elektriske ting som bare har 110 og ikke 220 (går jo å bruke med transformator, men kranglete). Ting som inneholder amerikansk sim-kort med bindende abonnemang. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Javel
|
Sv: Shopping i New York/USA?
|
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Shopping i New York/USA?Oh, her skal jeg følge med. Jeg har så langt sett meg ut www.anthropologie.com (velg US site nederst på siden, så får du utvalg og priser i $). Og Dr Martens. Men det er jo sikkert masse mer som er aktuelt, særlig nå som dollaren er så lav i forhold til NOK.
|
|
|
#7 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Shopping i New York/USA?Dersom dere er fotointeressert så ligger kanskje USA's beste fotobutikk i NY. Billig er det og. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
snur
|
Sv: Shopping i New York/USA?
Der var vi når vi var i New York i påska, skikkelig klaustrofobibutikk. Stapp fullt av folk, stort og uoversiktlig. Men veldig bra priser og utvalg!
|
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Shopping i New York/USA?Macys er ett stort kjøpesenter i 7th ave, 34th street.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 19-09-11 kl 17:48. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i New York/USA?Abbonerer, da vi reiser snart. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shopping i New York/USA?Kjøp skikkelige joggesko. Det er latterlig mye billigere i USA enn her, og det er nøyaktig samme modell.
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Shopping i New York/USA?Barneklær er alltid et must synes jeg. I tillegg finner jeg alltid mye til meg selv hos Banana Republic, Ann Taylor, the Limited og Gap. Sko er også rimeligere samt hårprodukter og leker og hobbyutstyr.
|
|
|
#13 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Shopping i New York/USA?Vi var på outlet i Jersey, Jersey Gardens. Der hadde de "alt".
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Shopping i New York/USA?Vesker, sko, alt?
|
![]() |
|
|