|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med disse støvlene?
Den med gummi helt opp, er vanntett (og jeg mener de også tålte noen flere minusgrader). De med gummi nederst er kun vannavstøtende, dvs vanntette ved foten og vannavstøtende fra ankelen og opp. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Noen som har erfaring med disse støvlene?Jeg har alltid fått høre at de skal være vanntette hele veien. Neopren skal være vanntett. Hvor står det at de kun er vannavisende?b(ser det står det hos coop, men har ikke sett det noe annet sted)
|
|
|
#23 |
|
Drømmer
|
Det sto på esken Db lå i ellerpå lappen inni. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Noen som har erfaring med disse støvlene?Da må de ha endret det siden jeg kjøpte det for 3 år siden. Da skulle de være vanntette hele veien.
|
|
|
#25 |
|
Drømmer
|
Kan kjøpes på Obs hvertfall, de koster litt mer enn de vannavisende. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Noen som har erfaring med disse støvlene?Obs har bare opp til str 35, vi trenger 36 eller 37 tenker jeg.
|
|
|
#27 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen som har erfaring med disse støvlene?Dock boots finnes i voksenstørrelser også. Vi har forøvrig brukt Dock Boots i flere år og er veldig fornøyd. Har aldri opplevd at hun blir våt på føttene, og de sitter godt på foten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Noen som har erfaring med disse støvlene?Jeg har dockboots selv, men så de ikke i større str enn 35 i år. Lurer derfor på om noen vet om noen butikker som kan ha større str i år.
|
|
|
#29 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De sa det i skobutikken hvor jeg kjøpte Dockboots. De var også noe dyrere enn de som ikke hadde gummi helt opp. |
|
|
|
![]() |
|
|