Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skinntøfler, hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-11, 15:00   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Skinntøfler, hvor?

Lenge siden jeg kjøpte slikt selv, da handlet jeg på zooshoe e.l., tror jeg det het. Fine de altså, men skal ha til en liten baby som ennå ikke er født og tenker å kanskje ha noe litt lekrere og enda søtere, kanskje? Noen tips?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 15:03   #2
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skinntøfler, hvor?

Har kjøpt på e-bay, mye fint der til en billig penge Kvaliteten har også vært upåklagelig.

Gammel 20-09-11, 15:07   #3
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Skal du ha noe med ull inni da kanskje?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 15:56   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Aner ikke hva jeg skal ha, jeg. Noe nydelig. Vente-presang, nevøen min blir ikke født før i begynnelsen av februar, men Drømmetanta er babygal og vil gjerne kjøpe noe søtt og smått og fint. Og babytøfler er jo søte og små og fine?

Gammel 20-09-11, 15:59   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-...-i-lammeskinn/

https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-...r-i-ullfleece/

Synes den siste linken var finest! Og billigst!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 16:03   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg hadde nettopp en tråd om det samme og fikk anbefalt husfliden, Alles i Trysil og Miklagård ved Elverum. Mini her fikk flotte elgskinntøfler fra Elverum i posten i går.

Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 16:03   #7
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Nøstebarn hadde jeg ikke tenkt på. Takk for tips!

Gammel 20-09-11, 16:12   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har likt de fra Boboux veldig godt. Mykt skinn. Kan bla kjøpes fra ollipops.com, se de fine nyfødt-tøflene her; http://www.ollipops.com/shopdisplayp...S+for+Newborns

Gammel 20-09-11, 16:12   #9
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Janus har noen gode tøfler for små babyer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.