|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nydelig nytt ulltøyFikk en ullkjole i gave til lillesøster i går fra et nytt merke, WoolLand. Nydelig var den.
|
|
|
#2 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyFine klær. Men 349,- for ullbody og 369,- for longs i babystørrelse?
|
|
|
#4 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyKjempefine klær, men det er ikke aktuelt å betale så mye for en ullbody altså. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyDyrt ja! Langt over hva jeg synes er ok å betale for en longs og body, men så synes jeg da også Nøstebarn er veldig overpriset.
|
|
|
#6 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyDet står at man kan oppgi en rabattkode, noen som har en slik? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyÅ såå fine klær!! Synes ikke prisen var så ille jeg da, men jeg så på kjole(499,-) og bukse + genser (369,- / 389,-). Litt annerledes med longs/ body til de prisene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøySå nydelig gave! Jeg kjøper både billig og dyrt ulltøy og synes ikke det er så store kvalitetsforskjeller, men det er gøy med noe som ser pent ut. Pierre Robert i bhg og kanskje noe slikt til penere bruk? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyVeldig fint, men dyrt. Kommer sikkert til å handle hvis det blir salg på produktene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyHURRA!! Nå har jeg også blitt den stolte eier av WoolLand klær til barna!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøy
Dette er ditt første innlegg på FP? Må innrømme jeg ble litt mistenksom nå... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det påstår hun ikke heller. Hun skriver at hun betaler det samme for klær på PoP. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyHei, ja dette var mitt første innlegg på FP og da ville jeg dele WoolLand-gleden med dere
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nydelig nytt ulltøyHar de bare det lyserosa og det blå? Jeg er hele tiden på let etter litt fint ulltøy, men jeg blir så sur når det presenteres slik:
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyDe har flere farger! Grått, brunt og lilla! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Nydelig nytt ulltøyJa, det går bare opp til 8 år... Håper de kommer med til litt større barn etterhvert også! Digget bestefarskjorta jeg! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Nydelig nytt ulltøyEnig med Tallulah. Jeg liker ikke presentasjonen. Men noe av det så ganske greit ut, det er imidlertid for dyrt til at jeg kjøper det usett. Nøstebarntøy er også knalldyrt, men det har spesielle egenskaper jeg er ute etter. Dette er mer vanlig ulltøy, selv om bestefarstrøyene så fine ut. Elger og sånt står jeg over.
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Jeg skulle til å skrive sånn ca. det samme i går, men tenkte at jeg for en gangs skyld skulle spare dere.
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nydelig nytt ulltøyJeg synes normalt elg er fine dyr jeg, altså. : preiserer: Poden hadde en kjempekul knallgrønn genser med elg på, i sin tid. Men den passet ikke spesielt godt inn i stilen chabby chic, tror jeg.
|
![]() |
|
|