Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Disse See Kai Run skoene

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 13:14   #1
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Disse See Kai Run skoene

Er det noen som har prøvd de? Er de gode?
Lurer på å kjøpe slike til minsta, men vil gjerne høre fra noen som har prøvd de!

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:49   #2
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Disse See Kai Run skoene

Jeg kan bare svare på litt av spørsmålet ditt, for jeg har bare kjøpt dem og ikke prøvd dem.

For det første er de virkelig nydelige. De er også lette, og de ser solide ut. Men de er store i størrelsen, det er derfor jeg ikke har prøvd dem. Det ser faktisk ut til at poden ikke får brukt dem i sommer i det hele tatt (men det skal sies at jeg ikke har stor erfaring med hvor mye barneføtter vokser i løpet av noen sommermåneder.)

Poden har altså fått sandalversjonen, som er brede og dermed luftige selv om det er skinn. Jeg elsker dem, så jeg håper de faller i smak hos brukeren også.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:53   #3
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte to par til Lillseøster i fjor vår. De er store i størrelsen, og veldig brede. (Nå står det at de har justert litt på størrelsen i årets kolleksjon.) Lillesøster fikk ikke brukt dem i det hele tatt i fjor sommer, hun brukte dem litt i fjor høst. Jeg må se litt nærmere på dem, kanskje passer de fortsatt nå til våren.

Skoene er veldig fine, lette, myke og deilige. Jeg liker dem veldig godt og kan anbefale dem.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:55   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de ser små ut i størrelsen. Hvertfall om man går ut fra de cm de oppgir. Ibens fot er 14,6 cm, noe som tilsvarer str 8, eller 2,5 år. Eller 25 på den danske siden. Mens hun nå bruker 23/24 i sko.

Gammel 16-03-07, 14:03   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns de ser små ut i størrelsen. Hvertfall om man går ut fra de cm de oppgir. Ibens fot er 14,6 cm, noe som tilsvarer str 8, eller 2,5 år. Eller 25 på den danske siden. Mens hun nå bruker 23/24 i sko.

Jeg vet du sier du syns de ser små ut. Her er mine tall: Jeg målte Lillesøsters fot til å være 11.5 cm på senvinteren i fjor. Jeg kjøpte str 5, eller tilsvarende str 21 på den danske siden. Lillesøster brukte ellers skostr 20/21 i fjor sommer. SeeKaiRun skoene var så store at foten svømte i skoen. Den ramlet rett av. Nå derimot tror jeg at de passer fint, men jeg kan måle nærmere dersom noen ønsker det. LIllesøster er akkurat 2 år nå, men liten av vekst. Str 5 står oppgitt til å være 12-18 måneder. Men husk altså på at størrelsen på dem er litt endret siden jeg kjøpte i fjor.

Gammel 16-03-07, 14:04   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Størrelsene er endret til å bli mer korrekte da, eller?

Gammel 16-03-07, 14:08   #7
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Størrelsene er endret til å bli mer korrekte da, eller?

Ja, jeg forstår det slik at størrelsene er litt mindre nå. For eksempel, den gamle størrelse 5 tilsvarer 13.3 cm, mens den nye tilsvarer 13.1 cm. Fra str 6 og oppover er skoene gjort litt smalere. (Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke ble gjort smalere for de mindre størrelsene også!) Dette står beskrevet på sidene til den nettbutikken hvor jeg handlet i fjor, men sikkert på SeeKaiRun sine nettsider også.

Gammel 16-03-07, 14:35   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par liggende som jeg har bestilt til jenta mi. Hun har ikke begynt å bruke dem enda, for de er for store (det er sommersko også da). Men de er utrolig nydelige! De er veldig brede ja, trykker ikke sammen foten eller tærne, utrolig lette og skinnet ser ut til å være av nydelig kvalitet. Gleder meg til hun kan begynne å bruke dem!

Gammel 16-03-07, 14:52   #9
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Tusen takk for hjelpa, da ser det ut for at det blir rosa See Kai Run sko på snuppsia.
Hun bruker str 19 nå så kanskje 20 til sommeren....

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:40   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er synd de ikke lages i større størrelser, jeg vil at lille B skal få vifte med tærne selv om han er over 2 år og bruker 26/27 i sko. Jeg tror jeg må sende dem en mail.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:38   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er synd de ikke lages i større størrelser, jeg vil at lille B skal få vifte med tærne selv om han er over 2 år og bruker 26/27 i sko. Jeg tror jeg må sende dem en mail.

Og jeg vil gjerne høre hva de svarer!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 22:29   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Og jeg vil gjerne høre hva de svarer!

At til tross for at dette er et av de spørsmålene de får oftest er det ingen planer om å lage dem i større størrelser med det første.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 23:03   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

At til tross for at dette er et av de spørsmålene de får oftest er det ingen planer om å lage dem i større størrelser med det første.

Uffda.. Synd!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.