|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Jeg har kasta epleskrotten og fått meg SGS2, så nå må app-basen bygges på nytt. En av de tingene jeg sliter med er min elskede hipsta.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Jeg har funnet flere. FXcamera for eksempel, men siden jeg i utgangspunktet ikke syns hipstamatic-bildene er særlig fine har jeg ikke satt meg veldig inn i alle de foto-effekt-appene som finnes der ute.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Jeg heller har aldri helt skjønt den greia med de hipstamatic-bildene, hva som skal være så fint med dem.
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Instagram. Det er også et sosialt nettverk, men du kan velge å beholde bildene privat.
![]() |
#6 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Finner den ikke. Google forteller meg at den er planlagt for android og at det er "en prioritet".
![]() |
#9 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Det er det jeg gjør, men jeg finner ikke noe som helt er det jeg er ute etter. Mye moro, riktignok, men ikke noe som kan erstatte.
![]() |
#10 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Jeg fikk tips herfra om et android-kamera jeg er veldig fornøyd med: Vignette.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Finnes camera+? Den var jeg nettopp oppdaget, og den er jo enda kjekkere enn hipstamatic, siden man kan redigere bildene etter at de er tatt.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Instagram, MM! Der kan du legge på mange forskjellige filtre og dele dem med fotonerds fra hele verden.
![]() |
#16 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Bruker også RetroCam
![]() |
#17 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?Jeg bruker også retro cam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Android] Gode Hipstamatic-alternativer?På mitt søk etter alternativer til Instagram dukket "MagicHour" opp, og jeg er veldig fornøyd med den. Gratisversjonen er god, og betal-versjonen enda bedre
![]() |
|
|