Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Høstens best i test vinterdress og støvler!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 10:51   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ecco er gode på barn med smale føtter! Har man bredere føtter blir skoene trangere, og da blir man kald uansett.

Tror nok dette er riktig, ja. Ecco sine er ganske smale i fasongen, og passer dermed perfekt til mine som har smale føtter. Jeg ser godt at de ville fungert dårlig til brede føtter.

Gammel 22-09-11, 10:57   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Høstens best i test vinterdress og støvler!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ecco er gode på barn med smale føtter! Har man bredere føtter blir skoene trangere, og da blir man kald uansett.

Snoopy har smale føtter og ecco skoene var egentlig for breie til henne det året vi hadde de, men eneste som passet nogen lunde. Hadde de da hun var 2 år.
Og hun har aldri vært så kalde på fotene.
Mest derefor jeg luret på hva ecco vant med i forhold til andre sko..
Og hvilkene ecco sko? de har jo så mange modeller

Og ikke var de vanntette heller men det var nå en annen sak,derfor jeg egentlig ikke handler barnsko på eurosko..

Hadde tenkt å kanskje kjøpe henne et par i år som hjemme /reserve sko.

Jeg har jo hatt ecco sko i mange år og vært superfonøyd helt til i år da de har tatt de fine goretex dame skoene av markede etter i fjor og laget de stygge, Men det var nå en helt annen sak

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Tror nok dette er riktig, ja. Ecco sine er ganske smale i fasongen, og passer dermed perfekt til mine som har smale føtter. Jeg ser godt at de ville fungert dårlig til brede føtter.

jeg har brede føtter,spes over rista og ecco passer perfekt til meg,eneste jeg må er opp en størrelse av og til for de blir for korte

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.