|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og ned
|
Noen andre som sliter med å finne bukser?Jeg er stor rundt magen. 100 cm, men er mye mindre rundt lårene. Jeg prøver å finne bukser som er vide rundt magen, men trange i lårene, men samtidig går ut nederst på bena. Ikke så godt forklart men.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Har du prøvd "Simple wish" buksene? Jeg har en, og den er ok vidde på i livet, samtidig som den er fin forøvrig også (slik du beskriver at den skal være)
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Jeg må aldri finne på og ha med meg noen når jeg skal prøve bukser. Blir mannevond av det...
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Jeg er omvendt av deg. Jeg er gedigen over rumpe og lår, men har litt midje. Og jeg finner ALDRI bukser. Venninnen min veier ca. det samme som meg, men har mer DIN fasong og hun finner bukser hele tiden. Jeg vet i alle fall at samtlige Kappahl-bukser og nesten alle H&M-bukser jeg har prøvd må være laget for kvinner med din kroppsfasong. Har du prøvd buksene der?
|
|
|
#5 |
|
Opp og ned
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Takk for svar alle sammen.
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Misteri, eg syns Cubusbuksene er store i livet. Eg er litt omvendt av deg og dei buksene er for store for meg i livet om dei er passelige i låra.
|
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Jeg kjøper buksene mine på Jack&Jones.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Jeg er forresten sikker på at jeg så deg i byen i går, men du bor ikke i Trondheim, gjør du vel?
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Om du bor i nærheten av Hokksund har de mange fine bukser på POP CORNER.
|
|
|
#10 |
|
Opp og ned
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?
Så meg? Nei det må ha vært en som var lik meg. Bor ganske mange mil unna Trondheim ja.
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Cubus har bukser som er vide i livet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Cubus og Vero Moda. Iler avgård hver gang Cubus har 299,- tilbudet sitt. Har forøvrig kassevis med bukser som går inn i livet, meningsløst siden det er der jeg er størst |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Har også erfaring med at Cubus er vide i livet. De er iallefall ofte for store for meg der, og for trange i låra. For jeg har smal midje, men store lår/rompe - er ikke alltid det funker det heller
|
|
|
#15 |
|
Permakulturell
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?For meg med kraftige lår og legger og relativt smale hofter er det et sant mareritt å finne olabukser. De blir for trange i lår og legger og for store over hofta. Derfor bruker jeg altfor ofte skjørt. Tips mottas derfor med stor takk.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Eneste buksa som jeg synes sitter PENT på meg er den til "Simple wish" på B young..
|
|
|
#17 |
|
Permakulturell
|
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Så flott at du har funnet en bukse som sitter bra, og takk for tips. Men vi er ikke like i formene. Du har smal midje, mener jeg å huske. Jeg har "guttekropp" - smal over hoftene, men ikke mye midje å snakke om.
|
|
|
#18 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?Eia, mitt beste tips er å oppsøke en JC eller CARLINGS-butikk. Sei kva du tenke, beregn god tid og til slutt er eg bombesikker på at du finne ei fin ei!
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Jo, men buksa når meg ikke til midja da
|
![]() |
|
|