Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen andre som sliter med å finne bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 00:36   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Noen andre som sliter med å finne bukser?

Jeg er stor rundt magen. 100 cm, men er mye mindre rundt lårene. Jeg prøver å finne bukser som er vide rundt magen, men trange i lårene, men samtidig går ut nederst på bena. Ikke så godt forklart men.

Er det noen andre med denne fjerne kroppsfasonge der ute? Som har funnet den perfekte buksa? Jeg har sikkert prøvd hundrevis av bukser og kun funnet to stykker! Blir gal av all den bukseprøvingen.

Gammel 14-03-07, 00:44   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen andre som sliter med å finne bukser?

Har du prøvd "Simple wish" buksene? Jeg har en, og den er ok vidde på i livet, samtidig som den er fin forøvrig også (slik du beskriver at den skal være) "Mapp" er også et merke som har bukser med samme fasong....
Lykke til!

Gammel 14-03-07, 11:47   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg må aldri finne på og ha med meg noen når jeg skal prøve bukser. Blir mannevond av det... .
Ikke så mye til hjelp, bare en liten sympatierklæring.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:52   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er omvendt av deg. Jeg er gedigen over rumpe og lår, men har litt midje. Og jeg finner ALDRI bukser. Venninnen min veier ca. det samme som meg, men har mer DIN fasong og hun finner bukser hele tiden. Jeg vet i alle fall at samtlige Kappahl-bukser og nesten alle H&M-bukser jeg har prøvd må være laget for kvinner med din kroppsfasong. Har du prøvd buksene der?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:07   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar alle sammen.

Divine: Jeg har noen kapphal bukser, men syns de er elendige i kvaliteten. Etter noen få gangers bruk, så er det to nummer for store, de holder veldig dårlig på passformen.

H&M har jeg ikke vært på hundre år, annet en da jeg gikk gravid. Her i byen har de ikke store strl. så der passer jeg ikke buksene. Jeg bruker 46-48 nå, får vente til kiloene går litt mer av så kanskje?

Er 48 i strl rundt magen og 44 rundt lårene.

Gammel 14-03-07, 21:10   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Misteri, eg syns Cubusbuksene er store i livet. Eg er litt omvendt av deg og dei buksene er for store for meg i livet om dei er passelige i låra.

Gammel 14-03-07, 21:29   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper buksene mine på Jack&Jones.

De er kule, og store nok og sitter veldig godt over rumpe og lår siden guttemodellene egentlig ikke er laget for damerumper/lår.

Endel av buksene er for korte fra skrittet og opp (blir liksom litt hoftebukser av det), så man må spørre/lete etter modeller som har høyt liv.

Og la meg få si det en gang til; Jack & Jonesbukser er skikkelig kule på jenter!

Gammel 14-03-07, 21:32   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forresten sikker på at jeg så deg i byen i går, men du bor ikke i Trondheim, gjør du vel?

Gammel 14-03-07, 21:56   #9
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Om du bor i nærheten av Hokksund har de mange fine bukser på POP CORNER.
Bukser som sitter godt og er fine og moderne!!! Har bukser til de fleste fasonger og bra størrelser! Men de er ikke på nett da desverre........

Gammel 14-03-07, 23:28   #10
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er forresten sikker på at jeg så deg i byen i går, men du bor ikke i Trondheim, gjør du vel?

Så meg? Nei det må ha vært en som var lik meg. Bor ganske mange mil unna Trondheim ja.

Gammel 15-03-07, 02:37   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 98 cm rundt livet og har liten rompe og smale lår/bein. Bruker 38 i bukser - 44 i topper. Jeg kler godt smale bukser - slim fit. Når buksene er lave i livet så er jo magen over... Ikke alltid like lekkert det da, men det kan skjules litt.

Jeg har Navarro Yoke og Norma fra Lee som favorittbukser og en slim fit fra Vero Moda.

http://eu.lee.com/

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 13:37   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Cubus har bukser som er vide i livet.
Ellers har Lindex gode bukser. Jeg har en derifra som er god og vid i livet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:33   #13
ingelas mamma
Fullverdig medlem

ingelas mamma er litt kul
Standard

Cubus og Vero Moda. Iler avgård hver gang Cubus har 299,- tilbudet sitt. Har forøvrig kassevis med bukser som går inn i livet, meningsløst siden det er der jeg er størst Har hørt mye bra om Lee. Prøver det neste gang jeg har litt penger...

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:37   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har også erfaring med at Cubus er vide i livet. De er iallefall ofte for store for meg der, og for trange i låra. For jeg har smal midje, men store lår/rompe - er ikke alltid det funker det heller .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:41   #15
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

For meg med kraftige lår og legger og relativt smale hofter er det et sant mareritt å finne olabukser. De blir for trange i lår og legger og for store over hofta. Derfor bruker jeg altfor ofte skjørt. Tips mottas derfor med stor takk.

Gammel 16-03-07, 10:03   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

For meg med kraftige lår og legger og relativt smale hofter er det et sant mareritt å finne olabukser. De blir for trange i lår og legger og for store over hofta. Derfor bruker jeg altfor ofte skjørt. Tips mottas derfor med stor takk.

Eneste buksa som jeg synes sitter PENT på meg er den til "Simple wish" på B young..
Nå kjøpte jeg ei på Neste Stopp også, litt røffere ei. Helt grei, men den er ikke like fin i fasongen nei .

Så jeg ender vel opp med ei SW bukse til nå til våren

Gammel 16-03-07, 12:14   #17
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Så flott at du har funnet en bukse som sitter bra, og takk for tips. Men vi er ikke like i formene. Du har smal midje, mener jeg å huske. Jeg har "guttekropp" - smal over hoftene, men ikke mye midje å snakke om.

Jeg skal prøve den allikevel, men har ikke store håpet.

Gammel 16-03-07, 13:25   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eia, mitt beste tips er å oppsøke en JC eller CARLINGS-butikk. Sei kva du tenke, beregn god tid og til slutt er eg bombesikker på at du finne ei fin ei!

Gammel 16-03-07, 18:42   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Så flott at du har funnet en bukse som sitter bra, og takk for tips. Men vi er ikke like i formene. Du har smal midje, mener jeg å huske. Jeg har "guttekropp" - smal over hoftene, men ikke mye midje å snakke om.

Jeg skal prøve den allikevel, men har ikke store håpet.

Jo, men buksa når meg ikke til midja da

Men da har vi nok litt ulik fasong ja . Du får prøve deg frem!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.