Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når kom Pops?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 12:56   #21
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når kom Pops?

Aner ikke hvilken som kom først. Her i huset kalles forøvrig begge derel for elgbæsj

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 13:02   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kina og Pops er ikke det samme!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er kun Kina som duger.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kina er vel Fazer og Pops fra Cloetta. Kina smaker mye bedre!

Godt og se at noen er som meg. Nå er det lenge siden jeg har fråtset en hel kjøleskapskald pose alene. Dette bør jeg gjøre snart, kjenner jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 13:59   #23
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må avslutte abbonnementet på denne tråden.

Gammel 22-09-11, 15:13   #24
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Fazer og Cloetta fusjonerte visst i 2000, i følge wikipedia.

Gammel 22-09-11, 15:28   #25
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kina er tingen. "Kina. Nu också på bit." En av få reklamer som sitter. Sammen med Datavarehuset sin reklame. Sent åttitall? Tidlig nittitall?

Gammel 22-09-11, 15:42   #26
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Aner ikke hvilken som kom først. Her i huset kalles forøvrig begge derel for elgbæsj

Vi kaller Popsen for hjerner.

Kina er litt verre å få tak i, og smaker mye bedre.

Gammel 22-09-11, 17:02   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Kina er best ja.

Gammel 22-09-11, 17:21   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg holdt på å ta livet av mannen en gang han hadde tatt de siste bitene i posen. Han gjør ikke det igjen, kan mn i.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 20:17   #29
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Jøss - hva man kan lære av å være på FP!

Gammel 22-09-11, 20:32   #30
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Åh, Kina husker jeg at jeg elsket. Ikke spist på mange år.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 20:47   #31
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg er vokst opp med Kina i hus, og NAVNET "Kina" kom på 90-tallet. Før det så posen anderledes ut og med et annet navn, MEN den har eksistert lengre.
Pops husker jeg fra alltid, så hvem som kom først vet jeg ikke

Ut fra denne lista kom Pops etter 1966

Opprinnelig lagt inn av Cloettas hjemmeside

Cloetta har en spännande och gedigen varumärkeshistoria där många av de äldsta varumärkena fortfarande är lika populära.
1913 Guldnougat
1928 Tarragona
1933 Mums Mums
1937 Mellanmål (numera Sportlunch)
1938 Kexchoklad
1941 Center
1949 Plopp
1965 Polly
1965 Extra Starka
1966 Bridge

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:40   #32
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror også Kina må ha kommet til Norge på begynnelsen av 90-tallet, for jeg hadde aldri sett det før omtrent 94 eller noe. Det ble umiddelbart en høyt elsket favoritt, både den røde og den gule posen. Nå får jeg bare tak i Kina når vi er på svenskehandel.

Pops duger det også, senest for en time siden var jeg i kjøleskapet og stakk hånda inn i posen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:43   #33
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan huske at Kina skiftet navn og fikk nytt design på posene. Het de "Kinapuffer" før?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.