|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
By the Sea
|
Sv: Forbanna debattanter
|
|
|
#182 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna debattanterPåstandene her om at ytre høyre og ytre venstre er like gode i debatter på nettet, kjenner jeg meg ikke igjen i. Sist redigert av Sir Limpalot : 26-08-11 kl 02:22. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
By the Sea
|
Sv: Forbanna debattanterGodt beskrevet, Limpalot!
|
|
|
#184 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna debattanterOg hatten av for Hoksrud i dag. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Bård Hoksrud ble bokstavelig talt tatt med buksa nede, men jeg lurer ærlig talt på om ikke TV2 denne gangen gikk litt for langt i sin søken etter "sak", det kan ødelegge et menneske fullstendig å bli eksponert på denne måten.
|
|
|
#186 |
|
Halloen!
Sv: Forbanna debattanterJepp, for å si det slik: Verken Frp eller TV2 overrasket i dag. TV2 kunne godt fått fram poenget uten å gå så langt, men jeg sliter litt med sympatien for Hoksund likevel. Jeg klarer bare ikke å slutte å himle over hvor mange duster (for å si det pent) som befinner seg i det partiet der, og det toppet seg virkelig da reportasjen ble avsluttet med at en alvorlig Per- full på talerstolen-Sandberg sa at de skulle vurdere om Hoksund måtte trekke seg som stortingspolitiker. God ide- kvitte seg med alle som gjør og sier noe dumt i Frp, så ser vi hvor mange som blir igjen... |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Jeg vet ingenting om frekvensen av sexkjøp til hverken politikere eller andre offentlige personer, så jeg kan ikke uttale meg om dette er typisk for FrP. Det jeg dog vet, er at å henge ut folk som gjør ukloke ting på denne måten, kan knuse et menneske fullstendig. Vi gjør idiotiske ting alle, men vi slipper nå i det minste å filmes mens vi gjør dem, og ikke minst måtte forklare bakgrunnen på riksdekkende TV når "nyheten" sprekker.
|
|
|
#188 |
|
Halloen!
Sv: Forbanna debattanterÅ snu kappa etter vinden er en ting, det gjør de aller fleste politikere, men jeg mener bestemt at det er en stor overvekt av folk som har et lempfeldig forhold til loven i Frp. Vold, voldtekter, sex med mindreårige, full på jobb og i bil, rasistiske uttalelser... vis meg ett parti som har et lignende reportoar. Om måten nyheten ble kjent på er bra eller ikke, er på en måte en annen diskusjon, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Ekvilist
|
Sv: Forbanna debattanterJeg er på linje med Rine. Jeg er litt lei av at FrP blir ansett som en hellig ku i forhold til kritikk, fordi andre politikere også er idioter. Vel, så fortell om det da? Jeg er klar over omfattende medlemsjuks, telefoner til de synske på det offentliges regning og tvilsomme ansettelser til bekjentskaper i andre partier enn FrP, men misbruk av yngre partimedlemmer seksuelt, ulovlig filming, sexkjøp i tjeneste med ungdomsrepresentanter på tur, promille på talerstolen og den type ting har jeg ikke fått med meg at forekommer i like stort omfang i andre partier enn FrP. Ei heller den selvmedlidende stakkarsliggjøringen og kreative løgner som gjerne kommer fra øverste hold i partiet etter at noen i partiet er tatt med buksene nede. Det siste er i grunnen det mest oppsiktsvekkende for min del.
|
|
|
#190 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna debattanterEn kollega kom med følgende uttalelse her om dagen: "Det er sikkert ikke sånn at alle som stemmer FrP er tjukke i huet, men alle som er tjukke i huet stemmer FrP!
|
|
|
#191 |
|
Ekvilist
|
Nå ser jeg at de hevder at turen ikke hadde noe med politikk og gjøre, og var en privat ferie. Når det er snakk om en erfaren stortingspolitiker med tur på ungdom fra partiets ungdomslag, så synes jeg i grunnen det ikke gjør så kjempestor forskjell om hvorvidt det var en privat betalt reise eller ei.
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Forbanna debattanterHjelpe meg. Carl I er intervjuet a VG og tar selvsagt frem martyrminen. "Denne saken er blitt så stor fordi det handler om FrP", sier han. Hjelpe meg, den mannen er en løs kanon. Han omtaler dette som et "lite, etisk glipp".
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Metallica!!
|
Vel, blir han ordføreren i Gudbransdalen som har misbrukt en mindreårig over flere år hengt ut med navn og bilde?
|
|
|
#195 |
|
Passiv
|
Svaret er sikkert nei, for jeg kjenner ikke til det. |
|
|
|
#196 |
|
Passiv
|
Sv: Forbanna debattanterTV2 har gått langt over streken. Det som gjør meg mest kvalm er allikevel alle gribbene som godter seg over dette på Facebook og ellers. Blodtåke blinder. Jeg kjenner mange FrP-ere som er fine folk (og jeg er ikke en selv), og synes at polemikken i samfunnet, initiert av avisene er at det er stuerent å mobbe, så lenge man kan hekte et FrP-stempel på det. Ja, ikke for dét. Det er stuerent her på FP også. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
#197 |
|
Passiv
|
Sv: Forbanna debattanterOg som Morgenbladets redaktør Christian Friele sa det, når han nektet å henge ut en politisk motstander for å drive med usedelighet: Kjønnsdriften er noenlunde likelig fordelt mellom partiene. |
|
|
|
#198 |
|
Metallica!!
|
Hihi, det var igrunn ganske treffende sagt.
|
|
|
#199 |
|
Ekvilist
|
Dette er begrunnelsen, ja. Iallefall fra VG sin side. Hoksrud har tilstått og stått fram åpent i TV2, og det er ingen mindreårige ofre inne i bildet som lett og ufrivillig kan identifiseres. De to sakene er ganske forskjellige, Interference.
|
|
|
#200 |
|
Metallica!!
|
Jupp, jeg tenkte mer på for eksempel Trond Birkedal saken og andre lignende saker.
|
![]() |
|
|