|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Skal lage "middag" og ha kaker etterpå. Kakene har jeg kåll på, det er maten jeg er usikker på. Tidligere har vi blant annet laget tapas og pastasalat og pølser, scampi med dip++. Tapasen var knallgod, men tok lang tid å lage. Jeg orker ikke å bruke så mye tid på maten nå.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Ingen tips?
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Gulrotsuppe. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Jeg har oppskrift på en nydelig kyllingsuppe. Om du er interessert kan du få. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?
Gjerne!
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Da skal jeg skrive den når jeg kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Supert!
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Potetsuppe hadde kusinen min sist da hun hadde bursdag, det var veldig godt med bacon oppi.
|
|
|
#11 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Kyllingsuppe |
|
|
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Jeg serverer med foccacia, fougasse eller annet godt brød. Og lager dobbel porsjon om det er til så mange. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?En skikkelig grønnsakssuppe med små kjøttboller i og med godt brød til er supert. Suppen til Chanett høres også god ut.
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Den ser knallgod ut. Nå trenger jeg bare en god oppskrift på foccaccia.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Søk på Esmes Mulligatawny suppe, den er orgasmisk. Nesten da. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?
Skulle til å foreslå denne jeg og. Jeg lagde den til min bursdag i fjor, og folk var over seg av begeistring.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Se her ja, takk for tips. Lurer veldig på kyllingsuppe med foccaccia nå altså.
|
|
|
#19 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Da vi feiret rund dag sist så hadde vi langbord med reker. Dvs vi la en lang remse med sølvfolie i midten hvor vi strødde reker oppi, slik at alle kunne sitte å ha reker rett foran seg. Majones, smør, sitron og brød satt vi også mellom der. Så tok vi i tillegg gryterett til de som ikke likte/tålte reker. Dette var fort å lage til, samt at det smakte godt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva kan jeg lage av mat til bursdagsfeiringen min?Vi har servert den mulligatawnysuppen med kylling i som er i Irmas kokebok til mange gjester på en gang, med positiv respons og ønske om oppskrift osv. Den er forholdsvis enkel å lage. Den blir tykk og kremete. Vi serverte den med hjemmebakt saftig loff til.
|
![]() |
|
|