Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Superlæreren?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-11, 15:19   #28
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Superlæreren?

Jeg er både lærer og mor til skolebarn - og av og til så vil jeg nesten kveles av alle kravene. Foreldre har enorme krav til seg sammenlignet med da jeg var liten - det er en oppfølging uten like både på skolen, og ikke minst med fritidsaktiviteter. Som lærer kjenner jeg på mye av det samme - forventningene er enorme. Først så har jeg høye forventninger til meg selv, og så har foreldrene høye forventninger til hva jeg skal klare. Elevene stakkars - jeg er usikker på hvor bra det er det vi holder på med nå. Det er et eksperiment som vi ikke har prøvd før - dette med den ekstreme oppfølgingen av barna hele tiden. Jeg er usikker på om den barneoppdragelsen, og den skolen, som vi legger opp til nå er helt heldig egentlig. Ikke fordi jeg vil tilbake til gamle dager, men jeg er i tvil - i sterkt tvil - om at det at voksne rundt barna står tett i ring og bare pusher og puser og støtter og presser - hele tiden, at det egentlig er så lurt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.