|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VognposeDet er høst!
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: VognposeVi har Ticket to Heaven dunpose, og har Barnas Hus sitt vognskinn i. Varme, lette og fine poser, og ikke like dyre som mange andre.
|
|
|
|
#4 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VognposeNå er det jo en god stund siden jeg hadde vognbarn, men jeg syntes ikke Ticket to Heaven dunposen var varm nok midt på vinteren når det var skikkelig kaldt. Jentene mine har begge sovet ute i kaldere vær enn -5 , men jeg vet ikke hva anbefalingene er nå ? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Sv: VognposeLiljekonvall: Min sov ute i minus 15 , han var som sagt aldri kald i Ticket posen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognpose
Vet ikke om Ticket posen kommer i flere tykkelser ?? Min unge kunne iallefall ikke sove ute i mange minusgrader i vår pose, synes den egnet seg mest som høst/overgangspose, så den ble raskt solgt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: VognposeJeg liker ikke den voksi urban-posen til urban jungle-vogna mi. Den var fin da den var liten, men som stor er den faktisk for lang. For lang nedover og ikke skikkelig oppover. Jeg liker odenwalder-posene bedre.
|
|
|
#10 |
|
nygift
|
Sv: VognposeJeg har Odenwalder posen, den koster jo litt men jeg fikk 30% på barnas hus.
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: VognposeVi har pose fra Kaiser og Eloide Details lammeullspose. Bruker teppe/dyne over ved behov. Og saueskinn under. Kjøpt brukt voksipose til barnehagen... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Curlingkone
|
Sv: VognposeJeg har Oderwalder og Voksi urban.
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: VognposeJeg har Voksi Urban, synes den er god og varm. Men skulle gjerne hatt muligheten til å stramme den litt rundt hodet, synes den blir alt for vid.
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: VognposeJeg kjøpte EasyGrow i fjor da dukka vokste ut av OTH-posen. Veldig mye bedre enn den jeg hadde i hvertfall, også er det veldig greit med den forlengeren som gjør at posen kan brukes lenge. Kjøpte vår her: http://www.lilleprinsen.no/product/5...NIMBL%C5-.html |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VognposeJeg hadde Odenwalder Lammy, den med avtagbart skinn inni. Den var nok dyr, men godt brukt til to barn, skinnet ble brukt hele tiden. Den var varm, men det er nok kuldebrist nederst ved alle glidelåsene, så mine sov med skinntøffler på de kaldeste dagene. Posen er brukt i mer enn 10 minus.
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
![]() |
Takk for svar.
|
|
|
|
#17 |
|
lider av tastleksi
|
Men du kan jo stramme snora, det gjør vi og da blir den ganske så snurpa om man vil.
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() |
Kan man?
|
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Du kan stramme snora ja, men ikke i nedre kant. Jeg synes ikke den blir snurpet nok, evt kan man si at jeg synes fasongen er feil. Men det fungerer. Det er når forlengelsesdelen kommer på man får oppleve at den er for stor til vognbruk egentlig.
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: VognposeJepp det gjorde jeg vist...
|
|
![]() |