Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lange innlegg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 13:36   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lange innlegg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har faktisk opplevd at svar jeg har skrevet på diskusjoner ikke er blitt lest ("jeg orker ikke å lese så lange innlegg. Det er mulig du har rett i det du skriver, men jeg gidder altså ikke å lese alt det du har skrevet") fordi det var litt langt. Det var kanskje på 30-40 linjer, med avsnitt.

Jeg synes for så vidt at det er en ærlig sak å hoppe over lange innlegg. Det hender det at jeg gjør selv også, særlig hvis de to første avsnittene er kjedelige eller hvis jeg har det travelt og bare vil skumme diskusjonen. Derimot synes jeg det er ganske uhøflig å tilkjennegi at man ikke gidder å lese et innlegg fordi det er for langt. Det kommer litt i kategorien "jeg ignorerer deg aktivt".

For mitt vedkommende er den mest uhøflige/irriterende/sårende tilbakemeldingen jeg har fått i så måte da jeg fikk følgende tilbakemelding: "Jeg gadd ikke lese hele innlegget ditt, for det var så langt, så jeg svarer bare på det første avsnittet".
Jo, takk skal du faan meg ha.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.