Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vogn med to små hjul foran?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 14:23   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vogn med to små hjul foran?

Jeg er imponert over Brio Go. Gikk tur med en sånn nylig og den veier ingenting og er kjempebehagelig å trille. Den har til og med fjærng, noe buggis mangler. Jeg har erfaring med Bugaboo fra før, men ville definitivt vurdert Brio Go til en ny baby.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:42   #22
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan gjerne si det en gang til: Brio Go er perfekt for oss, og oppfyller kravene dine. Jeg er superfornøyd.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:47   #23
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan ikke hjelpe deg, har pensjonert meg når det gjelder vogner, men kikker du på vogn for tiden altså?

Gammel 28-09-11, 14:49   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er Brio Sing Sport da tro?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 15:15   #25
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kun erfaring med Brio Go av disse du lister opp, og må si at jeg er rimelig storfornøyd med vogna Det eneste jeg savner er håndbrems og lufthjul til tider (går mye på grusvei). Og så synes jeg at kalesjen på bagen var litt snau, men her er det jo bare å feste på en solskjerm. Vogna tar liten plass, er veldig lett å manøvrere, sittedelen kan lett snus (jeg snur med barnet oppi om vi går lange strekninger og han får sola i øynene, eller det er mye vind) og det er god demping i vogna. Det eneste jeg som sagt savner er lufthjul siden jeg går mye på grusvei (jogger gjerne også og da er det lettere og mindre risting for lillemann om jeg bruker vogn med lufthjul).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 15:23   #26
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brio Happy kommer også med et understell med to svingbare hjul forran nå, jeg har bare så vidt testet den i butikken, siden vi skulle ha med fire faste. Ungen min hadde sin 5. vogn innen han var 6 mnd. og den siste er Brio Happy. Det er første gang jeg ikke engang vurderer ny vogn, jeg har rett og slett ikke lyst på i det hele tatt og hadde hatt store problemer om jeg måtte velge noe.

Vi har testet både Brio Go og Bugaboo, og om jeg måtte velge mellom de to, ville jeg nok valgt Brio Go. Jeg var superfornøyd med Bugaboo, sittedelen var helt perfekt og drømmevogna mi er sittedelen fra Bugaboo med understellet fra Go. Siden understellet er viktigere nå som ungen min er såpass stor, hadde jeg valgt Go. Bugabooen føltes voldsomt billig til å være en vogn til nesten 10.000,- kr. Fordelen er at den holder seg i pris, jeg kjøpte brukt og solgte den igjen for 1000,- mer enn jeg ga for den selv.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 15:27   #27
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har elsket min buggis så mye at jeg fremdeles ikke har klart å selge den (ett år etter at den sist var i bruk). Jeg skjønner ikke at folk orker å ha vogner med faste hjul. Jeg kjøpte vinterhjul til buggisen, men solgte dem igjen for de var bare tull (synes jeg). Jeg trillet i all slags vær, men det var kanskje ikke spesielt mye snø vinteren 2008?

Å ha vendbar vogn er gull.

Og jeg har landet på å ha vinterhjulene på året rundt. Smak er så forskjellig. Både meg og mannen likte ikke de bittesmå harde hjulene. Men om de hadde vært større og litt mykere. Helt klart annen sak.

Gammel 28-09-11, 15:56   #28
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Mistral S var ubrukelig som vogn.
Bugaboo er god, men litt slitsom vinterstid.
Brio GO var en fantastisk vogn, likte både baggen og sittedelen veldig veldig godt. Litt pirkete på vinterføre, men ikke værre enn at det gikk fint.
OTH/MB er en vinner uansett hvor og når.
Easywalker har jeg ingen erfaring med, men synes den virker grei.

Gammel 28-09-11, 16:17   #29
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Denne fra Hartan ser veldig bra ut.

Gammel 28-09-11, 16:20   #30
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke tid til å skrive mye nå, men må bare si at vi er superfornøyd med vår Brio Go. God å trille, god fjæring, lett å slå sammen osv.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 16:37   #31
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg er forsatt spent på den nye vognen til Easywalker. Den kommer med en god bag, men synes kalesjen er litt smal. Men når jeg ser nøyere på den så er den jo ikke noe mindre enn de andre til Easywalker. Blir spennende å se når den kommer i butikken innen noen måneder.

Den skal være rundt 9kg og vendbar.

Først skulle den komme i oktober, og så sto det desember. Men ser på den engelske siden jeg fant det siste bilde på at det står februar/mars 2012. Da utgår den nok for deg. Men jeg skal forsatt vurdere den når jeg er ferdig med TFK vognbagen neste sommer en gang.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 17:18   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var utrolig fornøyd med min Brio Happy btw

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 17:46   #33
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

?? Her trenger jeg en presisering! Skal du ha vogn med bag??

Gammel 28-09-11, 18:30   #34
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Katta har vel tenkt seg ut i permisjon en liten stund??

Gammel 28-09-11, 18:30   #35
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Katta skal i alle fall bruke babybilsete og tenker seg ny barnevogn...

Gammel 28-09-11, 18:31   #36
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katta har korte svangerskap..

Gammel 28-09-11, 21:13   #37
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 1 måned på meg på å bestemme meg for vogn, så det begynner å haste.

Men den fra hartan ser ikke dum ut. Ikke den easywalkeren heller, men den blir nok først aktuell etter bagperioden dessverre. Hvor mye humper og skumper det når man ikke har lufthjul da tro?

Gammel 28-09-11, 21:14   #38
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ei venninne har nitro, veldig god å trille synes jeg, lett å manøvrere.

Gammel 28-09-11, 23:09   #39
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Hartan har bra fjæring, og det er veldig fint å aldri kunne punktere. Det følger med sportsdel på den og den blir liten sammenlagt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.