|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn med to små hjul foran?Jeg er imponert over Brio Go. Gikk tur med en sånn nylig og den veier ingenting og er kjempebehagelig å trille. Den har til og med fjærng, noe buggis mangler. Jeg har erfaring med Bugaboo fra før, men ville definitivt vurdert Brio Go til en ny baby.
|
|
|
#22 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn med to små hjul foran?Jeg kan gjerne si det en gang til: Brio Go er perfekt for oss, og oppfyller kravene dine. Jeg er superfornøyd. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn med to små hjul foran?Jeg kan ikke hjelpe deg, har pensjonert meg når det gjelder vogner, men kikker du på vogn for tiden altså?
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Vogn med to små hjul foran?Jeg har kun erfaring med Brio Go av disse du lister opp, og må si at jeg er rimelig storfornøyd med vogna |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Vogn med to små hjul foran?Brio Happy kommer også med et understell med to svingbare hjul forran nå, jeg har bare så vidt testet den i butikken, siden vi skulle ha med fire faste. Ungen min hadde sin 5. vogn innen han var 6 mnd. og den siste er Brio Happy. Det er første gang jeg ikke engang vurderer ny vogn, jeg har rett og slett ikke lyst på i det hele tatt og hadde hatt store problemer om jeg måtte velge noe.
|
|
|
|
#27 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Vogn med to små hjul foran?
Og jeg har landet på å ha vinterhjulene på året rundt. Smak er så forskjellig. Både meg og mannen likte ikke de bittesmå harde hjulene. Men om de hadde vært større og litt mykere. Helt klart annen sak.
|
|
|
#28 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: Vogn med to små hjul foran?Mistral S var ubrukelig som vogn.
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn med to små hjul foran?Har ikke tid til å skrive mye nå, men må bare si at vi er superfornøyd med vår Brio Go. God å trille, god fjæring, lett å slå sammen osv. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Øyboer
Sv: Vogn med to små hjul foran?Jeg er forsatt spent på den nye vognen til Easywalker. Den kommer med en god bag, men synes kalesjen er litt smal. Men når jeg ser nøyere på den så er den jo ikke noe mindre enn de andre til Easywalker. Blir spennende å se når den kommer i butikken innen noen måneder. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: Vogn med to små hjul foran?Katta har vel tenkt seg ut i permisjon en liten stund??
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Vogn med to små hjul foran?Katta skal i alle fall bruke babybilsete og tenker seg ny barnevogn...
|
|
|
#37 |
|
maler
|
Sv: Vogn med to små hjul foran?Jeg har 1 måned på meg på å bestemme meg for vogn, så det begynner å haste.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vogn med to små hjul foran?Ei venninne har nitro, veldig god å trille synes jeg, lett å manøvrere.
|
|
|
#39 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Vogn med to små hjul foran?Hartan har bra fjæring, og det er veldig fint å aldri kunne punktere. Det følger med sportsdel på den og den blir liten sammenlagt.
|
![]() |
|
|