|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Smarttelefon til tiåringJeg vurderer å la tiåringen få smarttelefon, men synes kanskje at iPhone er litt vel råflott. Noen som kan anbefale en som passer for litt hard bruk for en tiåring? En som tåler en liten støyt, og som er lett å bruke både for han og for mor som er mest vant med iPhone? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringNå er ikke det helt svaret på det du spør om, men jeg vurderer p kjøpe en iPod touch til min jente, i tillegg til en standard kjip telefon. Da slipper hun å rote bort en dyr trlefon på skolen, mens hun har tilgang til de kule funksjonene på fritiden
![]() |
#5 |
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringSE xperia arc?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringForsikring?
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringXperia Arc koster ikke mye mindre enn en iPhone, og er ikke egnet til en tiåring fordi bakdekslet er av plast, og telefonen er tynn og derfor ikke så robust. Jeg ville heller sett på en av de andre Xperia-telefonene, evt. en av HTC-modellene.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringNiåringen min er veldig fornøyd med xperia mini pro. Den er passe stor og passe avansert til han. Og han passer godt på den.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringStoresøster skal få Huawei U8800 til bursdagen tenkte me. Den er billig, og skal vera veldig bra. Ho er ikkje så veldig flink til å passa på mobilen sin, så foreløpig har ho kun hatt arvetelefoner frå meg. Satser på at ho passer litt bedre på ein heilt ny telefon, men den er såpass billig at eg ikkje vil bekymra meg.
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Smarttelefon til tiåring15-åringen min har hatt Huawei u8800. Det er en bra telefon, absolutt. Men hun har knust to av dem siden mai, så jeg vil anbefale forsikring... Men billig er den, det skal den ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringForsikring må til skjønner eg. Takk for tipset.
![]() |
#13 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Smarttelefon til tiåring10 åringen her måtte ha ny telefon nå, og vi endte med at han fikk min X10 mini. Tåler litt mer enn Iphone når det kommer til stykket.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringDet er en u8800 jeg også har knust.
![]() |
#16 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringMin 11-åring har en Huawei U8800 og er veldig fornøyd med den. Vi kjøpte med forsikring da,i tilfelle noe skjer med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
fri
|
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringDa har vi vært i byen og sett på telefoner, og ble anbefalt Samsung Galaxy S plus. Den har visst det meste som 2-eren har som er telefonen alle på jobben min kjøper for tiden. Han hadde selvsagt veldig lyst på den, men vi får tenke litt på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringVi skal kjøpe ny telefon når største her fyller 10 år til jul. Han har i alle årene hatt en arvetelefon som er kjempeslitt og ødelagt i tastene men den funker til hans bruk. Han er ikke noe opptatt av telefonen og maser ikke om ny å få ny telefon. HAn er veldig flink til å ta vare på tingene sine og det spiller jo litt inn på hvor dyr telefon vi velger.
![]() |
#19 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Smarttelefon til tiåringJeg har Htc som har gått i bakken flere ganger uten å bli ødelagt. Største tulla får også Htc til bursdagen. Hun får en rimeligere modell enn den jeg har. Fant godt tilbud på Htc Wildfire S. Kjøper veske på mytrendyphone.no som går rundt hele telefon sånn at skjermen er beskyttet godt så ført ikke telefon er i bruk. I tillegg får en veldig godt grep på telefon når den har den beslag rundt som sitter fast hele tiden sånn at det ikke er sjans å glippe den. Vi har ikke kjøpt de dyre forsikringene til butikkene. De koster jo halvparten av det telefon koster i noen tilfeller. De får passe på telefon. Og somlete meg har det også gått bra med så lenge jeg har den geniale veska rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Smarttelefon til tiåring
Jeg kjøpte Samsung Galaxy S da den var "det nye og kule", og er veldig godt fornøyd. Min telefon har flydd gjennom luften noen ganger (
![]() |
|
|