|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tante Sofie
|
![]() I disse lavkarbotider ...Hva kan man by på når halve byen går på den dietten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Jeg har inntrykk av at lavkarbooppskrifter og forum har stor fokus på kosemat og jeg vil tro du finner en haug med oppskrifter på søtsaker inne på f.eks lavkarbo.no
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Ostekake er enkelt å lage med mandelbunn og sukrin, eller enda enklere, uten bunn, som muffins i små former. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...
Du har et poeng der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Einsam
|
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Salat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Jeg hadde ikke brydd meg, virkelig ikke. Så lenge de faktisk ikke er allergisk mot hvetemel- hva er problemet? Rett og slett uhøflig å ikke spise noe, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Oioi! Uhøflig, faktisk, å ikke spise noe. Det får'n si.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Uhøflig å kreve særtilpasning av menyen. Ikke uhøflig å ikke forsyne seg synes jeg, |
![]() |
![]() |
#10 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Helt enig.
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Jeg er enig med Rine, kjenner jeg. Mange på dietter blir selvsentrerte og uhøflige. Alle sammenkomster handler om dem på et vis.
![]() |
#12 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Halloen!
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Pokker, jeg burde tenkt på ryktet mitt før jeg bannet i lavkarbokirka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Jeg er lavkarber og er ikke enig i deres uttalelser om at det er uhøflig å ikke spise maten som blir servert. Jeg forventer ikke at noen skal tilpasse noe som helst til meg og det er ikke synd på meg for at jeg velger å avstå fra den maten som gjør meg dårlig og tykk. Sist redigert av Señora : 02-10-11 kl 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Er det da ønskelig at man lar være å komme på besøk dersom man ikke kan spise boller? Eller skal man komme, drikke en kopp te og diskret la kakene stå i fred? |
![]() |
![]() |
#18 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: I disse lavkarbotider ...Er man berettiget til å bli fornærmet om en som går på Grethe Roede sier nei, takk til kake? Samme med lavkarbo. Eller andre kostholdsstiler. Ost og oliven, er det lavkarbo? Det er i tilfelle enkelt, om man som vertinne vil ha noe til alle.
![]() |
#19 |
Halloen!
Det siste, synes jeg. Jeg misliker "det kan ikke jeg spise-folk" spesielt når de vitterlig spiste det for en måned siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor lenge skal man ha hatt et kosthold før det er lov å si at man ikke kan spise det man ikke kan spise? Ett år? Hele livet? Trenger man å si at man ikke kan spise? Kan man la kaken passere uten å si noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|