|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotVi har fått en raus med ull fra min svigerinne som jobber på Cubus. Ypperlige og store i str.
|
|
|
#22 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne ullbukser uten fotGutten min på 120 bruker faktisk fremdeles en longs jeg kjøpte til ham da han var 1.5 år
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne ullbukser uten fotJeg så ullongs og gensere på Lindex også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Tynne ullbukser uten fotVi har longs fra janus og pierre robert, veldig fornøyd. Str 90 og 86/92. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotTusen takk for mange tips, nå har jeg endelig fått tak i longs til guttungen.
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Tynne ullbukser uten fotSynes det bare er rosa ull å få tak i på finn jeg da... Men hvorfor kan de ikke finne på noe annet enn blått til gutter?? Hvorfor ikke grønt? Det har såvidt kommet noe brunt nå, men rødt og er vanskelig å finne. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Tynne ullbukser uten fotSkjønner at jeg er bortskjemt.
|
|
|
#30 |
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotDet hørtes mer normalt ut å ville ha i ull ja. (Og deilige janus har det også, i alle fall til ungene, (prins og prinsesseull, babyull også) men jeg er noe usikker på voksne da.)
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotDet er da ull i mange farger å få kjøpt? Riktignok er det et "problem" når det er tilbudsull at den babyrosa varianten ofte ligger igjen til slutt fordi begge kjønn stort sett velger nøytralt unntatt midt i verste prinsessealderen, men ellers er det da ull i mange farger rundtomkring. Også grønt.
|
|
|
#32 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotJa, det er sikkert ull i mange andre farger enn rosa rundt omkring, men tydeligvis ikke der jeg har vært. Dvs, det finnes jo mye i marineblått og naturhvitt og rødt fra Janus, men jeg kjøper ikke longs som er 20 cm for lange, det gidder jeg bare ikke.
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne ullbukser uten fotkrabaten.no har mye ull fra Janus i alle fall. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotJeg synes det et ganske dårlig utvalg på strømpebukser i ull hos Janus også jeg. Jeg ønsker meg ensfarget i litt forskjellige farger. :4-åring som nekter å gå i annet enn kjole: |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotVel, de har begrenset på farger ja, rød, hvit, blå, der er vel rosa, i babykolleksjonen også lilla ser jeg på nettbutikk, men har ikke sett helt hvilken modell i praksis, og det er jo begrenset hvor langt opp i størrelse det går da. Babykolleksjonen har to modeller strømpebukse, den til de minste er vid, baggy og en anelse ubrukelig etter min mening, straks de kan bruke 1 år får de mer tettsittende, fine modeller. Og mer når de kommer over i prins/prinsesse-størrelsene
|
|
|
#36 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotOver 3 år har jeg bare sett stripete fra Janus. Jeg vil ha ensfarget. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotJupp, de har de, i alle fall skal de ha i barneullkolleksonen, rød, blå og hvit ifølge nettsiden, ikke sjekket (siden mine enda stort sett bruker mindre størrelser) og jeg vet at knerten har ensfarget blå fra prinseull, og ensfarget blågrå fra prinseulla året før. Hva som var i jentefargene har jeg ikke helt oversikt over, siden min datter er lanft unna prinsesseull enda, 7 mnd gammel holder hun seg til babyull.
|
|
|
#40 |
|
Sv: Tynne ullbukser uten fotJa, devold har små saker de også, det har de. Min nevø har en del av det, av samme geografisk-forklarlige årsaker som at mine barn har Janus.
|
![]() |
|
|