|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Drømmer
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Zappen min skrangler mer enn Breezen vi hadde. Mannen lurer på hvorfor i all verden vi byttet ... Det hender det jeg gjør og, den tar større plass og kan ikke slås opp med ei hånd.
|
|
|
|
#43 |
|
maler
|
Er det adaptere dere har på hele tiden? Det ser ut som den har en litt rar bøyle der? *myser* Jeg er veldig godt fornøyd med den city mini-vogna, så hvis det ikke trengs noen annen vogn, kjøper jeg heller adaptere som passer til den jeg har.
|
|
|
#44 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Nei, de har knapper som klemmes ned, og så bare løfter man dem av. Bøylene brukes ikke med Maxi Cosi, de fungerer som støtte for en del av de andre setene. (Men det betyr jo også at du kan ha Britax-sete om du vil!)
|
|
|
|
#45 |
|
maler
|
Fungerer det der greit da? Og kan man ha adapteren på og fortsatt få foldet trilla?
|
|
|
#46 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Det har jeg faktisk ikke sjekket, vi har ikke rukket å bruke den så mye på ei uke. Og så bor den i bilen.
|
|
|
|
#47 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?De har vel ganske lik foldemekanisme tror jeg, men kjempefint om du orker å sjekke etterhvert! Fikk du kjøpt de adapterene i Norge?
|
|
|
#48 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jepp. Kjøpte vogn og alt i en nettbutikk, de bestilte opp de delene jeg ønsket som de ikke hadde inne. Her. De var veldig hjelpsomme og svarte raskt på e-post!
|
|
|
|
#49 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?City Select kan foldes sammen med adaptere på. :har prøvd: Men på den tar man jo av setet og erstatter med adaptere, jeg veit ikke hvordan det der fungerer på City Mini? Jeg prøvde å søke litt på youtube, og fant denne: (Kilde: youtube.com) Jeg blei ikke så veldig mye klokere.
|
|
|
|
#50 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Oi, dette har visst ikke jeg fått med meg heller.
|
|
|
|
#51 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg var veldig fornøyd med bugaboo bee + adaptere til Graco/teutonia Tario. Da hadde jeg en stol som kunne stå i midten i touranen MED base + en vogn som kunne brukes med og uten bilstol fra nyfødt. Sittedelen kunne være mot meg, god fjæring, osv. På ferie pakket vi en teutonia softbag inni been og vi hadde bagvogn på tur. Jevnt over veldig fornøyd
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Vi har jo ikke egen bil, men vi bruker Maxicosi Cabriofix og Zapp Xtra, og det er veldig kjekt også når vi skal i andres bil siden Zappen tar liten plass. Vi bruker det vanlige setet på Zappen også nå, vesla er såpass lang at hun passer fint i den med pose, og den kan jo legges helt ned. Men nå ser jeg jo at du egentlig er ute etter andre løsninger, så jeg er vel som smilefjes som liker å henge i barneutstyrstråder.
|
|
![]() |
|
|