Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kombinasjon babybilstol og liten trille?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-11, 14:05   #41
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg er uenig, jeg synes den er god å trille og at det er kjekt å beholde trekket på, da er det lettere å bytte mellom bilstol og vogn. Til den prisen (for jeg vet om zapp extra).

Jeg synes også den var god å trille, merket ikke store forskjellen på den og Zapp.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 14:15   #42
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Zappen min skrangler mer enn Breezen vi hadde. Mannen lurer på hvorfor i all verden vi byttet ... Det hender det jeg gjør og, den tar større plass og kan ikke slås opp med ei hånd.

Vi har adaptere til Maxi Cosi til BJ City Select, det funker helt som på Zapp, men man merker jo at det er mer tyngde på understellet. Det er det multiadapteret øverst i tilbehørslista vi har, det passer visst på City Mini også.

Gammel 30-09-11, 14:38   #43
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Zappen min skrangler mer enn Breezen vi hadde. Mannen lurer på hvorfor i all verden vi byttet ... Det hender det jeg gjør og, den tar større plass og kan ikke slås opp med ei hånd.

Vi har adaptere til Maxi Cosi til BJ City Select, det funker helt som på Zapp, men man merker jo at det er mer tyngde på understellet. Det er det multiadapteret øverst i tilbehørslista vi har, det passer visst på City Mini også.

Er det adaptere dere har på hele tiden? Det ser ut som den har en litt rar bøyle der? *myser* Jeg er veldig godt fornøyd med den city mini-vogna, så hvis det ikke trengs noen annen vogn, kjøper jeg heller adaptere som passer til den jeg har.

Gammel 30-09-11, 14:42   #44
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Nei, de har knapper som klemmes ned, og så bare løfter man dem av. Bøylene brukes ikke med Maxi Cosi, de fungerer som støtte for en del av de andre setene. (Men det betyr jo også at du kan ha Britax-sete om du vil!)

Gammel 30-09-11, 14:46   #45
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Nei, de har knapper som klemmes ned, og så bare løfter man dem av. Bøylene brukes ikke med Maxi Cosi, de fungerer som støtte for en del av de andre setene. (Men det betyr jo også at du kan ha Britax-sete om du vil!)

Fungerer det der greit da? Og kan man ha adapteren på og fortsatt få foldet trilla?

Gammel 30-09-11, 14:55   #46
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Det har jeg faktisk ikke sjekket, vi har ikke rukket å bruke den så mye på ei uke. Og så bor den i bilen. Kan sjekke etterpå? Tror den kan foldes sammen med adaptere på, men skal ikke love noe! Det er jo flere festepunkter på City Select også, mulig det fungerer litt annerledes.

Gammel 30-09-11, 14:56   #47
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

De har vel ganske lik foldemekanisme tror jeg, men kjempefint om du orker å sjekke etterhvert! Fikk du kjøpt de adapterene i Norge?

Gammel 30-09-11, 14:59   #48
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Jepp. Kjøpte vogn og alt i en nettbutikk, de bestilte opp de delene jeg ønsket som de ikke hadde inne. Her. De var veldig hjelpsomme og svarte raskt på e-post!

Gammel 03-10-11, 20:14   #49
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

City Select kan foldes sammen med adaptere på. :har prøvd: Men på den tar man jo av setet og erstatter med adaptere, jeg veit ikke hvordan det der fungerer på City Mini? Jeg prøvde å søke litt på youtube, og fant denne:

(Kilde: youtube.com)

Jeg blei ikke så veldig mye klokere.

Gammel 03-10-11, 20:17   #50
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Oi, dette har visst ikke jeg fått med meg heller.
Gratulerer så mye Katta!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 20:40   #51
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg var veldig fornøyd med bugaboo bee + adaptere til Graco/teutonia Tario. Da hadde jeg en stol som kunne stå i midten i touranen MED base + en vogn som kunne brukes med og uten bilstol fra nyfødt. Sittedelen kunne være mot meg, god fjæring, osv. På ferie pakket vi en teutonia softbag inni been og vi hadde bagvogn på tur. Jevnt over veldig fornøyd

Gammel 03-10-11, 21:30   #52
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi har jo ikke egen bil, men vi bruker Maxicosi Cabriofix og Zapp Xtra, og det er veldig kjekt også når vi skal i andres bil siden Zappen tar liten plass. Vi bruker det vanlige setet på Zappen også nå, vesla er såpass lang at hun passer fint i den med pose, og den kan jo legges helt ned. Men nå ser jeg jo at du egentlig er ute etter andre løsninger, så jeg er vel som smilefjes som liker å henge i barneutstyrstråder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.