Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stokke sleepi - verdt pengene?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 15:59   #21
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?

Du kan være nesten sikker på at hvis du investerer i denne dyre senga så får du baby som nekter å sove alene. :erfart:

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 19:27   #22
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker den, og mener den var verdt hver en krone.

Gammel 04-10-11, 19:40   #23
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Med tanke på at lillesøster sov i sleepie sengen frem til hun var 5 år og godt kunne sovet der lenger , vil jeg si den er verdt det . Vakker seng med mange muligheter . Dessuten får du jo med to gode madrasser du ellers hadde måtte kjøpe ekstra . Det å kunne kjøre sengen ut på stuen når lillesøster var nyfødt var supert .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 20:45   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Gå i arv du liksom. :sloss: Men selge, det er jeg med på.

En kan jo arve vekk til andre enn søsken også. I vår familie går det meste på rundgang mellom søskenbarna nå, veldig greit. Men ja, selge er fullt mulig, du blir lett kvitt en sånn seng på Finn.

Gammel 04-10-11, 20:50   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

En kan jo arve vekk til andre enn søsken også. I vår familie går det meste på rundgang mellom søskenbarna nå, veldig greit. Men ja, selge er fullt mulig, du blir lett kvitt en sånn seng på Finn.

Det er et poeng, helt klart. Men jeg har snart mista troen på disse søskenene mine.

Gammel 04-10-11, 20:53   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at dersom du ønsker deg denne, så kjøp den! Du får solgt den til en vettug pris igjen etter bruk. Kvalitetsprodukter får man alltid litt igjen for!

Gammel 04-10-11, 20:57   #27
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

De av oss som har hatt bruk for tre sprinkelsenger samtidig er veldig glad for at både IKEA og Finn.no finnes.

Stokkesenga er fin, men ikke 17 ganger så fin som denne:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 20:58   #28
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den er kjempefin. Jeg prøvde lenge å overtale mannen, men klarte det ikke.

Vi har hatt Lenadervugge til begge barna og har vært veldig fornøyd med den. Etterpå ble det spinkelseng fra Ikea.

Gammel 04-10-11, 21:00   #29
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med å kjøpe brukt på www.finn.no?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...=stokke+sleepi

Gammel 04-10-11, 21:00   #30
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, synes ikke den er verdt det. Broren min har hatt den til sine to jenter, men ingen av dem brukte den så lenge som den kan, dvs lage om til stor seng osv. Jeg hadde kjøpt en ordinær sprinkelseng og brukt de ekstra pengene på noe annet gøy i stedet (vogn, f.eks).

Gammel 04-10-11, 22:10   #31
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Du kan være nesten sikker på at hvis du investerer i denne dyre senga så får du baby som nekter å sove alene. :erfart:

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:16   #32
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg hadde kjøpt en ordinær sprinkelseng og brukt de ekstra pengene på noe annet gøy i stedet (vogn, f.eks).

nesten som jeg skulle ha sagt det selv. Men det blir vel noe sånt:

Jeg hadde kjøpt en ordinær sprinkelseng og brukt de ekstra pengene på noe annet gøy i stedet (flybilletter til London, restaurantbesøk, en Bergansjakke, nytt gulvteppe, iPad f.eks)

Jeg ville heller ha kjøpt en skikkelig seng enn å brenne en hel masse greier på en vogn. Det er en dille jeg bare aldri har skjønt.

Gammel 04-10-11, 23:06   #33
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Skal du ha baby?

Vi har den og jeg har alltid elsket den! Nydelig til nyfødt, praktisk og fin til baby/toddler.
Men vi droppet å kjøpe junior-kit nå (det må kjøpes i tillegg til grunnpakken som består av mini + sleepi). Da var poden veldig ferdig med den senga og ønsket seg skikkelig storseng. Men da har han brukt den fra dag 1 til for noen uker siden (3,5 år), og den er forsatt fin. Vel verdt pengene, synes jeg.

Sist redigert av Vianne Rocher : 04-10-11 kl 23:23.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 23:08   #34
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den juniorbiten synes jeg kanskje ikke er like fin egentlig, så jeg skjønner rocher-sønnen.

Gammel 04-10-11, 23:12   #35
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Nei det synes jeg ikke. Vi har den, og synes egentlig ikke den er sååå fin. Hadde heller kjøpt Killi senga ja

Gammel 04-10-11, 23:36   #36
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde heller kjøpt Killi-senga, ja.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 23:42   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sover babyer?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 23:43   #38
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Sover babyer?

Men ikke så mye i seng alltid mener jeg å huske.

Gammel 04-10-11, 23:47   #39
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men ikke så mye i seng alltid mener jeg å huske.

Mye i min seng, sånn var det, ja.

Jeg synes både Leander og Stokke er kjempefine, og den Bauche linket til, men i min verden er de ikke så fine og praktiske at de er verdt pengene. Leander-vugga mener jeg dog å minnes at jeg ønsket dypt og inderlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 00:31   #40
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Knerten fikk fra IKEA. Sov ikke mange ganger i den før han var 2,5 men nå har han den. Altså med bare tre vegger da, det var en sånn som kunne gjøres sånn.

Mikro har ikke fått egen seng enda... Om hun sover like lenge hos oss som broren gjorde, kan hun overta hans etterhvert...

Vi har vugge på stua da, den lagde pappa til jeg ble født.

Vi er altså ikke av dem som bruker nyttige på babysenger. Selv hvor søt Stokke sin er i babyformat.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.