Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Baksete med tre barneseter (Snuppa, se her)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-11, 13:50   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baksete med tre barneseter (Snuppa, se her)

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Noe på siden, men har du vurdert å sette de 2 + 2, dvs bakovervendt og babystol på rad to og to beltestoler på rad 3? Jeg vet ikke om det er mulig i den bilen dere har nå, men det er en god løsning i en sånn bil som vi har.

Jo, det går fint det. Vi har bare en beltestol også, storebror sitter uten da han har vokst ut av bilstolstørrelse. Det blir nok til at vi bytter til en sånn bil dere har på sikt også tenker jeg, vi trenger noe mer plass. Det jeg er litt usikker på der er hvordan de kommer seg inn i bilen de som skal sitte bakerst. Hvordan blir det i din bil?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ser ut til at du først må kartlegge hvem som har tenkt å krangle med hvem.

La meg se. Det er nok størst sjanse for krangling mellom de to minste vil jeg tro. Toern som er tiltenkt beltestolen kjekler litt av og til, men stort sett er han bare flink storebror og barnevakt.

Men da går det bra både for beltestolbarn å klatre over (gitt at han faktisk greier å feste seg selv med en stol på hver side, det må testes ut), og det går bra å lempe babysetet med base over beltestol.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.