|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke egentlig Marianne Aulie gjort oss kvinner en tjeneste?Jeg har valgt å la være å kommentere denne saken fordi jeg ikke helt vet hva jeg synes, vanskelig å vite hva som er rett og hva som er galt hvis det er føleser inne i bildet, så derfor vil jeg ikke si noe om akkurat dette.
![]() |
#2 |
godt brukt
|
![]() Sv: Har ikke egentlig Marianne Aulie gjort oss kvinner en tjeneste?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke egentlig Marianne Aulie gjort oss kvinner en tjeneste?Jeg kan vel ikke si at jeg synes utspillet i seg selv oser av klokskap, men jeg har heller ikke så store problemer med det som det later til at de fleste andre har. Jeg synes på sett og vis det er merkelig (og ikke minst trist) at når noen først tør å åpne kjeften, så skal vi hugge handa av henne og gi offerrollen til dem som angivelig har forgrepet seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke egentlig Marianne Aulie gjort oss kvinner en tjeneste?Jeg tror ikke det er tilfeldig at dette kommer nå. For den siste tidens overfallsvoldtekter i Oslo har satt i gang en prosess i mange av oss tror jeg. Og debatten har absolutt tatt seg opp i forhold til sist gang dette skjedde! Det er tydelig at endelig er middelalderske "hun ba om det"- argumenter på vikende front og ansvaret for voldtekter er i ferd med å plasseres i større grad der det hører hjemme - hos overgriperen.
![]() |
#6 |
Pirkete
![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke egentlig Marianne Aulie gjort oss kvinner en tjeneste?
Da synes jeg du har vært mye tøffere enn Marianne Aulie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|