Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstinspirasjonstråd 2011

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-11, 08:24   #301
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstinspirasjonstråd 2011

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Æsj, den så jeg ikke isted. Pris?

Tretusenetellerannet...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:09   #302
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Åh, hvilket merke er dette?

Blutgeschwester.

Gammel 05-10-11, 09:53   #303
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ny søt ullkjole observert hos Mette Møller! Grønn! Den var finere i virkeligheten, men ermeløst i ull blir egentlig litt rart (for en kvasiallergiker), og de foldene på magen tror jeg ikke vil gjøre seg på meg.

Og der satt jeg frokosten i halsen.
Den var veldig vedlig fin!

Gammel 05-10-11, 10:52   #304
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Katta, er den OM å få kjøpt på nett? Den var så liten å lekker. .

Ullkjolen til OM kostet 2.800,- i fjor, den er litt endret på, til det bedre, men jeg har allerede en grå sånn.

Gammel 05-10-11, 11:11   #305
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Blutgeschwester.

Ah, selvfølgelig.

Gammel 05-10-11, 14:05   #306
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Tretusenetellerannet...

Auda. Men den ser ut til å være litt vanskelig i puppepartiet også. Hva har man under liksom?

Gammel 05-10-11, 14:09   #307
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Katta, er den OM å få kjøpt på nett? Den var så liten å lekker. .

Ullkjolen til OM kostet 2.800,- i fjor, den er litt endret på, til det bedre, men jeg har allerede en grå sånn.

Nei, jeg har ikke sett den på nett. Generelt synes jeg det er lite OM på nett denne sesongen. Nesten så jeg lurer på om det selger dårligere slik at de tar inn mindre. Jeg vet ikke.

Gammel 07-10-11, 18:15   #308
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes HM sin "nye kolleksjon" hadde noen kule innslag og jeg

http://www.hm.com/no/conscious-collection

Gammel 07-10-11, 18:30   #309
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne vil jeg gjerne ha! Jeg ser bildet er fra ellos, men jeg finner ikke veska på sidene deres. Husker du merket, Nessie?

Gammel 07-10-11, 18:38   #310
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Denne vil jeg gjerne ha! Jeg ser bildet er fra ellos, men jeg finner ikke veska på sidene deres. Husker du merket, Nessie?

Her

Gammel 07-10-11, 18:47   #311
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Her

Takk!

Gammel 07-10-11, 20:03   #312
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Sant det er mer i katalogen når Nessie leter enn når vi andre ser?

Gammel 07-10-11, 20:04   #313
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 07-10-11, 20:06   #314
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Gammel 08-10-11, 05:03   #315
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg en helt spesiell ugleveske fra Mossimo, men finner den IKKE noe sted!!

Ellers har jeg lagt min elsk på denne høstparkasen fra Kari Traa ...

...og et av disse parene med vintersko fra Merrell:

Gammel 08-10-11, 18:16   #316
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ønske seg mer!!!

Mexx

Samt en ulljakke og en bluse fra Jean Paul som jeg ikke får linket til og akkurat nå heller ikke gidder å lagre, laste opp og legge ut bilde av.

Gammel 09-10-11, 18:28   #317
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Åååååå.
Men kan absolutt ikke, 2400 kr.

Gammel 10-10-11, 08:57   #318
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Åååååå.

Ja, herlighet og dager. Den prøvde jeg også på lørdag men her kosta den 3 tusen kr. Den satt som sydd til meg. Gråt nesten når jeg måtte henge den tilbake igjen.

Gammel 10-10-11, 10:03   #319
lilium3
Aktiv

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
lilium3 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ønske seg mer!!!

Mexx

Samt en ulljakke og en bluse fra Jean Paul som jeg ikke får linket til og akkurat nå heller ikke gidder å lagre, laste opp og legge ut bilde av.

Sniker meg innpå og digger denne - er stor fan av både Mexx og Jean Paul. Ønsker meg sånn ridebuksemodell i brun fra Jean Paul og rutete tweed jakke fra Vic eller Match. Kjenner meg veldig igjen fra 90-tallet gitt

lilium3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 10:23   #320
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Åååååå.

Den var kjempefin Hvor kort er den?

Denne ser veldig fin ut, men skulle vært i en annen farge..

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.