Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vinterpose

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-11, 00:13   #41
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterpose

Her henger jeg meg på og følger med.
Jeg trenger 2 poser til gutta som de kan sove i barnehagen i. Det sier seg at jeg ikke har råd til å kjøpe poser til 2000,- pr stk når jeg trenger to.

Gammel 09-10-11, 00:34   #42
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Her henger jeg meg på og følger med.
Jeg trenger 2 poser til gutta som de kan sove i barnehagen i. Det sier seg at jeg ikke har råd til å kjøpe poser til 2000,- pr stk når jeg trenger to.

Kjøp gamle voksiposer på finn. Det fungerer som bare juling i barnehagen.

Gammel 09-10-11, 03:32   #43
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kikket litt nå, men det var ikke mye å hente.
Jeg er også så sær (og blakk) at jeg syns 7-800 kr for en pose er ganske dyrt når den er godt brukt.
Men jeg innser at jeg ikke har peiling da, hva kan jeg forvente av pris egentlig?
*kupper tråden* (sorry Mex )

Gammel 09-10-11, 08:07   #44
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også så sær (og blakk) at jeg syns 7-800 kr for en pose er ganske dyrt når den er godt brukt.
Men jeg innser at jeg ikke har peiling da, hva kan jeg forvente av pris egentlig?

Kupp i vei.
Jeg syns dette var vanskelig helt til jeg lørdags morgen tok en titt i postkassen og oppdaget en hentelapp, med mamma som avsender. Gleden var jammen stor da jeg oppdaget at hun har kjøpt pose til lillegutt!! Forskudd på bursdagspresangen hans. Da jeg ringte så sa hun at gutten måtte jo være klar til barnehagestart neste uke, og nå var det blitt så kaldt. Fineste mamman.
Det er en svart odenwalder pose forresten.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 11:10   #45
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer til å selge posen min for 200 kr når jeg er ferdig med å bruke den. Men dessverre trenger jeg den to år til...

Gammel 09-10-11, 12:57   #46
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Har nettopp sendt mannen ut for å hente en brukt voksi selv, har saumfart finn i lang tid for å finne en ok pose til en ok pris, og håper vi traff blink i dag.
650,- for voksi classic med ulldyne og silke-sommerdyne i tillegg var i alle fall til å leve med syns jeg. Og hvis vi til og med får brukt den til 2 barn etterhvert blir det vel ok.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 12:58   #47
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hva gjør man med ulldyna inni en eldre voksi? Rens?

Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 13:02   #48
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva gjør man med ulldyna inni en eldre voksi? Rens?

Rens. Ikke vaskemaskin. Og så kan de hives i fryseren.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 13:03   #49
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Man putter den hvertfall ikke inn i vaskemaskinen med sentrifugen stilt inn på 1600 omdreininger. Da kan man bare glemme å finne ut av hvilken fasong den burde hatt etterpå.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 10:26   #50
Toad
Aim to be inspired

Toad sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Toad har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har en Troller Iglo vinterpose. Veldig fornøyd med den! De har den på Rudo (www.rudo.no). Koster 1600,- med en forlengerdel som gjør at posen blir veldig lang og god. Var best i test i 2009, og er (om jeg ikke husker feil) samme pose som Voksi Urban (bare billigere).

Gammel 11-10-11, 00:20   #51
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg kommer til å selge posen min for 200 kr når jeg er ferdig med å bruke den. Men dessverre trenger jeg den to år til...

Og jeg trenger to stk.

Men nå holder posene fra i fjor noen mnd til, så vi kan heller ønske oss poser til dem til jul.

Gammel 12-10-11, 12:14   #52
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Holder også en knapp på EasyGrow. Veldig god pose, bruker den til barn nr 2 nå

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.