|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg trenger ny kjole!Eller trenger og trenger ...
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Jeg trenger ny kjole!
De har en del fine kjoler der denne sesongen - også i mer høstlige stoffer. Litt Mad Men-inspirerte. Jeg prøvde bl.a. en rød en som var fin, og en lilla.
|
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg trenger ny kjole!De hverdagslige kjolene fra MM kan fint pyntes opp til fest.
|
|
|
#7 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Paljetter er definitivt ikke LilleT!
Jeg kikket innom nettsidene til Oasis, og det ser ut som jeg kan finne noe der. En del av kjolene ser riktig nok litt i korteste laget ut, men det kan jo hende de blir lange nok når jeg får dem på.
|
|
|
#8 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Denne også? Den ser veldig hverdagslig ut i stoffet, gjør den ikke? Denne har perfekt fasong for meg, ser det ut til.
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg trenger ny kjole!Det var jo en kjempefin kjole! Med mindre du skal på ball, så må da den være mer enn fin nok i selskap?
|
|
|
#10 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Tja, jeg pynter meg sjelden for mye i selskap. Det har nok med min allergi mot tyll og paljetter å gjøre.
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg trenger ny kjole!Ååå, jeg så verdens fineste ullkjole på Anthropologie, den var i ull med blonde bak øverst på ryggen og på de korte ermene, og den var vinrød. Og altfor lang til korte meg. Den var riktignok dyr, kommer sikkert på over 2000 med toll og moms og sånn.
|
|
|
#12 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Aldri hørt om butikken. Hvis kjolen var for lang for deg, er den vel for lang for meg også, vil jeg tro.
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Butikken ligger i London og New York, tror jeg. Og nå er jo høstferien over!
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Jeg trenger ny kjole!Denne, Kanina? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg trenger ny kjole!LilleT - jeg er heller ikke glad i blanke stoffer, glitter og paljetter. Jeg synes det er vel så fint med klær med enkle snitt og stoff med god kvalitet - som den kjolen du viser her.
|
|
|
#16 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Det hjelpe neppe noe særlig med to ekstra centimeter ... Å, er det ikke typisk meg å finne ut at jeg trenger ny kjole dagen etter at jeg kommer hjem fra London, kanskje?
|
|
|
#17 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Ja, jeg er enig altså.
|
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
Ekstremt mye fint, ikke bare klær. Og de har butikk her hvor jeg bor.
|
|
|
#19 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger ny kjole!Jeg finner ingen! :vræl:
|
![]() |
|
|