Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du mørkredd, og hva er du redd for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-11, 00:24   #41
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du mørkredd, og hva er du redd for?

Ja, jeg er mørkeredd. For det meste utendørs, jeg er livredd for å møte grevling. Jeg dro på jobb i skumringen her en morgen og var nok ett artig syn. For jeg kom meg nesten ikke fort nok inn i bilen. Jeg hoppet nærmest inn i bilen, for jeg innbiller meg at det ligger grevlinger under bilen klare til angrep!

Hjemme går det greit. Men signerer Taien mht. at det skal dukke opp mennesker i vinduet mitt. Jeg har dog en egenskap om at blir jeg skremt blir jeg rasende, så det er mulig de hadde forsvunnet fort.

Gammel 07-10-11, 00:27   #42
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig mørkredd, både ute og inne. Jeg er litt der at det ikke engang er logisk. Med det samme jeg slukker lyset i ett rom, så befinner det seg 7 øksemordere der inne, omtrent.

Jeg tør aldri gå ute i mørket frivillig, selv ikke klokken 17 om vinteren. Det plager meg, hemmer meg og er direkte pinlig og kjedelig.

Hjemme er alle lysene på, og jeg sover med lys på i mange rom, om jeg er alene hjemme.

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne finne en måte å fjerne denne hinsides tåpelige angsten på.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 21:34   #43
€Marie€
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
€Marie€ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er også litt husredd, særlig om høsten og vinteren når det er ekstra mørkt ute..

€Marie€ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 22:21   #44
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg er også redd for å bli skremt og observert. Mitt største mareritt er at jeg skal sitte i stua og plutselig skal det dukke opp et fjes el. et menneske i vinduet/terassedøra. Da hadde jeg svimt av på flekken!!

Der vi bodde før, hadde vi stuevinduer som lå sånn akkurat i ansiktshøyde over bakken. En gang satt jeg og jobbet sent om kvelden, ved spisebordet like ved vinduet. Det var senhøstes, og det var helt svart ute. Plutselig banket det på vinduet og jeg så et ansikt som klemte seg mot vinduet. Det var mannen min som hadde glemt nøklene sine og ville inn.

Han gjorde aldri det igjen, for å si det slik. (Joda, jeg slapp ham inn. Etter hvert. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.