|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Er du mørkredd, og hva er du redd for?Ja, jeg er mørkeredd. For det meste utendørs, jeg er livredd for å møte grevling. Jeg dro på jobb i skumringen her en morgen og var nok ett artig syn. For jeg kom meg nesten ikke fort nok inn i bilen. Jeg hoppet nærmest inn i bilen, for jeg innbiller meg at det ligger grevlinger under bilen klare til angrep!
|
|
|
#42 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du mørkredd, og hva er du redd for?Jeg er veldig mørkredd, både ute og inne. Jeg er litt der at det ikke engang er logisk. Med det samme jeg slukker lyset i ett rom, så befinner det seg 7 øksemordere der inne, omtrent.
|
|
|
#43 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Er du mørkredd, og hva er du redd for?Jeg er også litt husredd, særlig om høsten og vinteren når det er ekstra mørkt ute.. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du mørkredd, og hva er du redd for?
Der vi bodde før, hadde vi stuevinduer som lå sånn akkurat i ansiktshøyde over bakken. En gang satt jeg og jobbet sent om kvelden, ved spisebordet like ved vinduet. Det var senhøstes, og det var helt svart ute. Plutselig banket det på vinduet og jeg så et ansikt som klemte seg mot vinduet. Det var mannen min som hadde glemt nøklene sine og ville inn. |
|
|
|
![]() |
|
|