Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erfaring med kjøp fra Ellos

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-11, 14:43   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Erfaring med kjøp fra Ellos

Kommer varene ofte forsent enn hva de sier?

Bestilte en jakke onsdag, betalte 20 kr for å få varen innen 48 timer. Jeg skjønte jo at dette ikke kunne stemme, bare 20 kr for å få pakken 3-4 dager enn vanlig?

Nå viser det seg at pakken er pakket på lageret, men ingen vet om den er sendt.

Er det veldig lett å returnere varer derifra? Og gratis?

Lurer på om jeg skal bestille en ny, og bestille levering hjem innen 2 døgn, risikerer jo at den blir utsolgt om jeg venter og venter..

Gammel 10-10-11, 14:46   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med kjøp fra ellos

Jeg har vel aldri bestilt rask betaling, men har bare god erfaring med Ellos. Det er ikke noe problem med retur.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 14:46   #3
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ikke gratis å returnere varer.

Gammel 10-10-11, 14:47   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Pakken kom innen en uke sist.

Med unntak av støvlettene. De kommer 10. desember.

Gammel 10-10-11, 14:52   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en smule sur på ellos nå .
Støvlettene jeg bestilte skulle komme10 okt, nå har det kommet ny dato som var sent i nov.

Pakkene kommer stort sett innen 14 dager.

Sist redigert av Chablis : 11-10-11 kl 09:47.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 14:52   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

De leverer som ei klokke, men de leverer ikke spesielt raskt. Stort sett tar det rundt ei uke fra bestilling til varene kan hentes i butikken (med unntak selvsagt av varer de ikke har på lager der det er oppgitt senere levering). Aldri noe problem å returnere, men du må betale returporto selv. Dvs at du får en slags ferdigfrankert klistrelapp, og så trekkes porto fra når pengene refunderes.

Jeg har aldri prøvd å betale for raskere levering.

Gammel 10-10-11, 15:01   #7
Anne C

Standard

De siste gangene jeg har bestilt har de vært veldig raske. Men det går vel i snitt en drøy uke.

Gammel 10-10-11, 15:03   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har skikkelig dårlig erfaring. Det var rot med varene, bestillingene ble feil, og faktureringen var helt på jordet. Dette var i flere omganger, og de klarte å regne feil til tross for flere sjanser til å få det til.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:13   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har skikkelig dårlig erfaring. Det var rot med varene, bestillingene ble feil, og faktureringen var helt på jordet. Dette var i flere omganger, og de klarte å regne feil til tross for flere sjanser til å få det til.

Jeg har bestilt en gang, med bare rot. Så jeg bestiller ikke derfra lengre.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:26   #10
Anne C

Standard

Jeg har bestilt varer fra de i over 10 år, og har enda til gode å ha dårlig erfaring. Drtvar en pakke sim aldri kom, men det var posten sin feil.

Gammel 10-10-11, 15:43   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en del dårlig erfaring. Forrige gang jeg bestilte med rask levering, så hadde jeg fortsatt ikke mottatt varene etter 14 dager. Ringte inn, og da var varene akkurat pakket og sendt. Min erfaring er at det går raskere å motta varer fra USA enn Ellos. Ikke bra. Dessuten savner jeg å kunne hente på postkontoret.

Gammel 10-10-11, 16:25   #12
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen negative erfaringer. Stort sett kommer varene raskt. Sist gang bestilte jeg på torsdag kveld og varene var klare til henting tirsdag ettermiddag. Kan ikke klage på det akkurat.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:35   #13
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Bestilte en topp nå, første gang jeg har bestilt derfra, den kom i brunt istedet for grått, men den kom raskt.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:36   #14
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri hatt problemer med Ellos. Har bare positive erfaringer, også med retur.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:38   #15
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er vel ikke gratis å returnere varer.

Jo, det er da det? Det følger med en returseddel, som man bruker om man vil sende varen(e) tilbake. Koster da ikke'no ekstra for det.

Gammel 10-10-11, 16:39   #16
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jo, det er da det? Det følger med en returseddel, som man bruker om man vil sende varen(e) tilbake. Koster da ikke'no ekstra for det.

Såvidt jeg vet trekker de fra returporto ved tilbakebetaling av penger.

Sitat:

Når du mottar varer fra oss følger det alltid med en pakkseddel. Nedre del av denne er en returseddel med en forhåndsbetalt portoetikett. Portoen vil bli belastet ditt kundenummer i ettertid med kr 45,00.
Handler du med Faktura eller Konto kan du benytte vår returfunksjon på Internett, da betaler du kun kr 35,- (ellers kr 45,-). Gå inn på Mine sider/Mine bestillinger, klikk på aktuell ordre og følg instruksjonene. Emballer og returner deretter varene på vanlig måte. De varene du vil bytte til sendes fra oss allerede neste dag, under forutsetning at varen finnes på lager.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:40   #17
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Det stemmer som Skytte sier. Det ser gratis ut, men er det ikke.

Gammel 10-10-11, 16:40   #18
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ok. Jeg har visst ikke satt meg så godt inn i akkurat det der, selv om jeg har returnert varer flere ganger. *koko*

Gammel 10-10-11, 17:03   #19
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bestilt varer fra Ellos kun en gang, og var veldig misfornøyd. Det tok 3-4 måneder før vi hadde fått alle varene.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 17:25   #20
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker ikke hvordan det var forrige gang jeg bestilte fra de, men sist bestilte jeg lørdags ettermiddag og hadde varene her på torsdag. Syns det er ganske greit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.