Sv: Tallinn?
Opprinnelig lagt inn av guniss, her.
Når det feks står 126 EUR på 4 personer. Er det pr natt totalt? Eller pr person?
Prisen er pr. natt for leiligheten. Det er jo en "matrise" hvor prisene på leilighetene varierer etter hvor mange som skal bo der og hvor mange dager man leier, men prisen er pr. leilighet.
Hvis du lurer på noe ang. red group-leilighetene anbefaler jeg å sende en mail og spørre. Jeg er kjempefornøyd med kundeservicen så langt og har fått raske tilbakemeldinger fra de. I prisen er det inkludert transport fra flyplassen til leiligheten også. Ikke det at det koster så mye å ta en taxi på egenhånd, men jeg syns det føles veldig godt å vite at det står en bil og venter på oss med mitt navn på når vi lander. Leilighetene er fullt utstyrt, med sengetøy og håndklær og alt man trenger av utstyr. Man slipper også å tenke på å vaske etter seg, for det er også inkludert i leien. Så med andre ord blir det som å bo på hotell, men uten roomservice og frokost. Vi fant ut at vi heller ville ha muligheten til å spise frokost når det måtte passe oss og hvor vi ville, i stedet for å føle at man MÅ rekke en hotellfrokost. Og selv om vi bare skal være oss to voksne på tur, så skal det bli godt med en stor og romslig leilighet i stedet for et trangt og klaustrofobisk hotellrom!
Her skal vi bo forresten:
http://www.redgroup.ee/?id=1071
|