Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Holdbarhet på støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor lenge forventer du at støvlettene holder?
en sesong eller mindre 3 4,55%
to sesonger 23 34,85%
tre sesonger 24 36,36%
fire sesonger 6 9,09%
fem sesonger eller mer 9 13,64%
er det meningen at de skal brukes mer enn én gang? 1 1,52%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 13:02   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbarhet på støvletter?

Jeg har gitt opp å ha støvletter mer i en sesong. (Altså, sånne høye, svarte som skal se noenlunde ut.) Jeg har prøvd billige og dyre, men de slites ut uansett. Nå sliter jeg ekstremt på sko da, det skal sies.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 18:19   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har gitt opp å ha støvletter mer i en sesong. (Altså, sånne høye, svarte som skal se noenlunde ut.) Jeg har prøvd billige og dyre, men de slites ut uansett. Nå sliter jeg ekstremt på sko da, det skal sies.

Det gjelder for meg også. Jeg sliter sko noe helt vanvittig. Og så har jeg heller ikke ørten par støveletter som jeg veksler mellom, ergo slites de fort ned.

Her vi bor nå slites sko så det er helt nifst. Jeg aner ikke om det er kvaliteten på skoene, dekket (betong) eller måten jeg går på, men hælene slites ned på 1-2-3.

Varer sko mer enn en sesong er jeg imponert. Men jeg såler og hæler om hvis resten av skoen er i ok form. Og det er den jo som regel.

Gammel 13-10-11, 18:31   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De nyeste støvlettene mine kjøpte jeg for tre år siden, Ecco i lakk/skinn, og de er bare til finbruk og står på hattehylla til vanlig. De eldste jeg har er et par ti år gamle Campers som brukes mest høst og vår.
De mest brukte er snart seks år gamle, og holder fint enda, Bubetti.

Har steike dyre støvletter, men hvis de regnes om til årspris blir det ikke så galt likevel.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.