Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullstrømpebukser til jenter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-11, 17:39   #21
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullstrømpebukser til jenter!

Jeg kjøpte på Name It i går. 99 pr stk.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 18:13   #22
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men janus har vel rosa, lilla, blå, blå med striper, burgunder med striper, hvit, marine og rød i hvertfall? Grå også når jeg tenker meg om. Og brun. Vi har alle unntatt den rosa tror jeg.

Jeg har kun funnet lyseblå,rosa og rosa med brune striper her i byen opp til str 2 år som vesla brukte i fjor

Gammel 12-10-11, 18:39   #23
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har prøvd mye forskjellig og slutter meg til dem som sier at Safa er uovertruffent best De sitter godt på foten og er slitesterke. Synes det er mange slaskete strømpebukser.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 19:57   #24
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg har kun funnet lyseblå,rosa og rosa med brune striper her i byen opp til str 2 år som vesla brukte i fjor

Det var kjipt utvalg, enig med det. Men det finnes flere farger, de jeg ramset opp er de jeg har kjøpt på obs her siste året.

Gammel 12-10-11, 20:05   #25
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

MP i ullblanding er fantastiske synes jeg. Men de er jo ganske dyre også. Har nettopp blitt litt fattigere på Barnas hus.

Jupp, de er knallgode, men akk så dyre. Men tror det blir et par til minstemor snart.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 20:24   #26
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte MP her om dagen, og den er jo bare fantastisk myk og god. Kjennes deilig ut å ha på seg - og den nydelige lillafargen.
Vi har Janus også, men de virker "stivere", liksom. Men prisen er finere, da.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 21:13   #27
Epla
Fullverdig medlem

Epla sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Epla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Men de er jo så romslige og slaskete at man like gjerne kan bruke ullongs.

Ja, det er stilongs jeg snakker om. Jeg kan ikke fordra de med tær.

Epla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 23:09   #28
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Fikk bestilt noen safa ullstrømpis fra Sparkjøp i dag, og de er og alt sendt så spent på om de er så bra som dere sier. Takk for tips!

Gammel 13-10-11, 12:08   #29
lilium3
Aktiv

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
lilium3 er litt kul
Standard

Sv: Ullstrømpebukser til jenter?

Er også blant de som absolutt anbefaler Safa sine både strømpebukser og sokker. Uovervinnelige Kan også anbefale NameIt sine strømpebukser. De har snuppa mi hatt 2 vintere og er veldig fornøyd. Ellers kreeeesen på sånt...

lilium3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:57   #30
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Epla, her.

Ja, det er stilongs jeg snakker om. Jeg kan ikke fordra de med tær.

Da henger jeg med Stilongsene fra Sparkjøp er gode, vi har noen av dem. Men strømpisene med fot på er direkte fæle, og egentlig helt ubrukelige.

Gammel 13-10-11, 14:40   #31
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker IKKE ullstrømpebuksene fra NameIt. Hadde de i fjor, i etter et par vask var de for nettingstrømper å regne.. Stillongsene deres er bra.

Gammel 13-10-11, 15:05   #32
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Janus og Safa, jeg kjøper de hos Bogerud. MP kjøper jeg hos www.madsogmille.dk, de har av og til halv pris. Har også funnet MP i restekurver hos Fru Lyng og Babyshop.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.