Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mål bukse str 3 år

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-11, 22:35   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mål bukse str 3 år

Kan noen ta mål av ei bukse i str 98 for meg?

Hel lengde, og innerbenslengde, og kanskje livvidde?

Synes buksa jeg strikker får så veldig lange bein, tross oppskriften er fulgt til punkt og prikke..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 22:45   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mål bukse str 3 år

Hel lengde, 53.
Innerben: 35
liv: bredde ca 22. Strikk i livet. Målte uten å strekke ut strikken.

Dette er ei joggebukse fra HM.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 22:49   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hel lengde, 53.
Innerben: 35
liv: bredde ca 22. Strikk i livet. Målte uten å strekke ut strikken.

Dette er ei joggebukse fra HM.

Takk

Da syntes jeg nok oppskrifta hadde vel lange ben i forhold til vidden, så jeg kan kutte med noen cm

Gammel 14-10-11, 22:51   #4
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja, men jeg glemte å nevne at jeg synes den buksen er ØRLITE liten i størrelsen, så ikke kutt mye!

Tre stk!
Gammel 14-10-11, 22:55   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Ja, men jeg glemte å nevne at jeg synes den buksen er ØRLITE liten i størrelsen, så ikke kutt mye!

Okei. Oppskriften sier enda 8-10 cm lenger bein.. det er myye...

Gammel 14-10-11, 23:06   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Ja det er nok for mye. Hvis den ikke er sånn at man skal ribbestrikke nede og så skal den liksom henge over anklene?

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.