Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nanny/au pair/hushjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-11, 17:55   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nanny/au pair/hushjelp

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Om du vet så mye om dem og det er så mange av dem som du sier så har du vel mange av svarene selv?

Nei da hadde jeg jo ikke spurt dere?

Jeg lurer forresten litt på hvor du bor. Den situasjonen du beskriver er noe jeg har vært borti i andre land, men ikke i Norge.

I hvilke land er dette vanlig? Og hva kalles det?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 17:56   #2
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

jeg hadde vel ikke spurt om jeg visste? I hvilke land er dette vanlig? Og hva kalles det?

........

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 18:04   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

I hvilke land er dette vanlig? Og hva kalles det?

I en del miljøer i USA, Midt Østen og Asia er dette vanlig. Der kalles de som passer barn for nannyer, de som ordner hus kalles housemaids. I Norge har man (som regel) ikke mulighet til å få arbeidsvisum som nanny eller hushjelp, så de du evt treffer kan man nok anta at er au pairer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.