|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Dere som har sett Biler 2Niåringen min syns den var skummel, femåringen ikke. Niåringen skjønte handlingen, i motsetning til femåringen, som bare fikk med seg halvparten, og knapt det. Hun syntes det var gøy uansett da. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har sett Biler 2Ja, jeg er enig med Teo med at det er en del handling og referanser som går de fleste treåringer (eller andre barn) hus forbi. For eksempel en veldig klar James Bond-referanse få, om noen, barn kunne oppfattet. Men i grove trekk har mitt barn oppfattet handlingen, hvem som gjorde hva, hvorfor etc.
|
|
|
#23 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Dere som har sett Biler 2Vent til den kommer på dvd, da er det jo bare til å la den surre å gå, så ser ungene på når de selv ønsker, og hvor lenge de selv ønsker |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har sett Biler 2Vår snart 4 åring klarte ikke å sitte i ro, han var visst veldig urolig og måtte på do i tide og utide. 6 åringen synes den var kjekk. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dere som har sett Biler 2Vår 5-åring er egentlig ganske kinovant, og har ingen problemer med å sitte en hel film gjennom, men vi dro etter 45 minutter fra Biler 2. Det var en kombinasjon av for høy lyd og for komplisert handling, slik at han "falt av" og heller ville gå på McDonalds.
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Dere som har sett Biler 2Vår 4-åring er godt kinovant, men synes denne ble lang og kjedelig.
|
|
|
#27 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Dere som har sett Biler 2Vi ble ikke spurt om hvor gammel Ivar var. Så også på nettsiden til kinoen at grunnen til at filmen hadde 7 års aldersgrense var hovedsakelig starten av filmen og den høye lyden.
|
|
|
#28 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Dere som har sett Biler 2På et generelt grunnlag:
|
|
|
#29 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Dere som har sett Biler 2
Dette er jeg helt enig i. Vår niåring og storebrødrene hans digget filmen - til og med 15-åringen! Vesla hang med og hadde det gøy men hun skjønte nok ikke så mye av handlingen.
|
|
|
#30 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Dere som har sett Biler 2
Vi satt med samme følelsen. Handlingen ble aaltfor intrikat for vår 3-åring. Ikke snek vi oss inn heller, det var ingen som sjekket hvor gamle ungene var. Lillebror spurte med jevne mellomrom om når vi skulle dra hjem, og helt i begynnelsen sa han så greit: "Eg likar isse denne filmen."
|
|
|
#31 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere som har sett Biler 2Jeg er egentlig helt for å følge aldersgrensene på film, men vi har allikevel sneket inn knerten to ganger nå i høst (nå har han fyllt 4 år). Begge ganger på filmer som var oppfølgere av filmer han har likt VELDIG godt tidligere.
|
|
|
|
#32 |
|
Ute på tur
|
Sv: Dere som har sett Biler 2Den ble ikke for skummel for min 3 åring, men den ble for lang. Han sov på fanget mitt de siste 15 minuttene.
|
![]() |
|
|