Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Din livsløgn?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-11, 18:52   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din livsløgn?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

"Når jeg bare er ferdig med denne bunken blir det ikke mer retting på ei stund."

Den satt.

Gammel 15-10-11, 19:22   #42
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Hvis jeg bare får ryddet skikkelig opp i huset, blir det en smal sak å holde det ryddig gjennom uka".

"Litt sjokolade gjør ikke noe".

"Det blir roligere bare jeg blir ferdig med...."

Gammel 15-10-11, 19:41   #43
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

"Hvis jeg bare får ryddet skikkelig opp i huset, blir det en smal sak å holde det ryddig gjennom uka".

Det slår meg at jeg tror faktisk at husarbeid er gjort unna for alltid når huset er strøkent. For alltid. Og jeg blir like forundret og oppbrakt hver eneste gang når det går opp for meg at det var det jo ikke?

Gammel 15-10-11, 20:57   #44
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det slår meg at jeg tror faktisk at husarbeid er gjort unna for alltid når huset er strøkent. For alltid. Og jeg blir like forundret og oppbrakt hver eneste gang når det går opp for meg at det var det jo ikke?

I know!! For ikke lenge siden var det tomt i alle skittentøyskurver. I dag har jeg vasket 7 maskiner med stort og smått, men det er fortsatt ganske mye igjen. Og gulvet er så rent at vikan bruke det som serveringsbord, men det varer neppe lenge.

Gammel 15-10-11, 21:12   #45
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

(1) Jeg skal slutte å hamstre, og bruke alt jeg har i badeskap, matskap, fryser osv.
(2) Når jeg bare får lært mannen at alt har sin plass, og at ting skal legges på plass igjen etter bruk, vil alt rot forsvinne. Jeg tror faktisk på denne, for jeg er en notorisk Rydder. :skuler stygt på togbanen på gulvet:

Gammel 15-10-11, 21:33   #46
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal kun kjøpe sko og klær jeg virkelig har bruk for og ser smashing ut i.

Jeg er en veldig fordomsfri og tolerant person.

Men jeg prøver, altså, hele tiden!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 23:03   #47
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

- Neste helg skal jeg sy mye så julemarked-lagret mitt bugner. (ender med at jeg sitter døgnet rundt siste helgen og uken før julemarkedet).
- Nå skal jeg ikke kjøpe mer scrappesaker, tøystoff eller hobbyartikler før jeg har brukt opp litt av det jeg har. (og jeg kjenner flere her inne med den livsløgnen)

Gammel 15-10-11, 23:04   #48
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel;3002067- Nå skal jeg ikke kjøpe mer [B

scrappesaker[/b], tøystoff eller hobbyartikler før jeg har brukt opp litt av det jeg har. (og jeg kjenner flere her inne med den livsløgnen)

Scrappesaker

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 23:15   #49
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

" skal aldri drikke mer..."

:søndag morgen:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 23:21   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du har kanskje enda mulighet til å få en god søndagsmorgen nå!

Gammel 15-10-11, 23:41   #51
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

I morgen sover sikkert ungene og spesielt lillebror bare litt lengre enn vanlig, så det gjør ikke noe at jeg sitter litt til på FP.

Gammel 16-10-11, 03:37   #52
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Der har du meg. I morgen. Som bare skulle ha et glass rødvin til. Et glass, my ass!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 05:45   #53
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Der har du meg. I morgen. Som bare skulle ha et glass rødvin til. Et glass, my ass!

Jeg tror det blir meg også i morgen. Muligens fordi jeg begynte med hvitvin. Fortsatte med rosevin, og avsluttet med rødvin.

Gammel 16-10-11, 09:35   #54
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du har kanskje enda mulighet til å få en god søndagsmorgen nå!

Ikke i dag. Men det går bra, for jeg skal nemlig aldri drikke igjen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 09:45   #55
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Jeg klarer sikkert å begynne å ha huset litt med ryddig når ungene blir litt større".

:kronisk rotehue:

Sist redigert av Maxine : 16-10-11 kl 09:51.
Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 09:47   #56
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Kjenner meg igjen i de aller fleste (bl.a hele lista til Fløyel).

Ellers har jeg denne:
"Jeg er egentlig et veldig godt menneske, innerst inne og på bunnen".
Det tror jeg er sant, altså. Men helt sikker er jeg ikke. :jobber med karmaen:

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 23:01   #57
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg er effektiv og ivrig, og hadde fått gjort masse husarbeid om bare mannen tok med barna på tur.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 23:04   #58
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

I kveld skal jeg legge meg tidlig.

Og det skjer aldri, hilsen en som skal opp om 6 timer.

Gammel 16-10-11, 23:06   #59
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

"Jeg er ferdig til jul."

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 23:10   #60
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg tror at hvis man forteller seg selv ting, men innerst inne ikke tror det er mulig, så forblir det en livsløgn. Men om man bestemmer seg for å faktisk tro på at endring er mulig (det være seg ryddighet, friskhet, whatnot) så slutter det å være en livsløgn og blir virkelighet.

Men det betyr ikke at det er enkelt å endre tankesett. At det ikke er enkelt betyr dog ikke at det er umulig.

Per i dag vil jeg kunne skrive under på flere ting av det som nevnes overfor her - men målet er helt klart at det ikke skal forbli slik i en evig loop.

"En lten sjokolade fra eller til gjør ingen forskjell" var merkelig kjent.

Enig i hele dette innlegget, Zöe. Særlig det med sjokolade!
"Jeg må jo få spist opp disse kakene, kan ikke ha sånn liggende!"

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.