|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#9 |
|
Leser
|
Sv: Fører høy IQ automatisk til at man gjør en bedre jobb?
Det jeg mener at dyr gjør er følgende: Hunder kan for eksempel godt merke at eieren (sjefen i flokken) er redd og reagere ved å bli redd selv. De kan også godt merke at en fremmed (utenfor flokken) blir redd når de knurrer og reagere med å bli mer "ovenpå". Jeg personlig opplever ofte dyr som mer vare på kroppsspråk enn mennesker (muligens for de har bedre luktesans, muligens på grunn av kraftigere innstinkter, muligens fordi de ikke tenker på den nedadgående børskursen. Jeg er ikke helt sikker
Hvis du har noen linker hadde jeg synes det var veldig spennende!
Jeg mente før hjerneslaget.
Det er jo hjernen som styrer kroppen, så hvis du er god til å koordinere deg (feks ballett) så er dette en prestasjon som hjernen din - like mye som resten av kroppen din - utfører. Og det er jo en velfungerende hjerne tenker jeg.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 17-10-11 kl 15:54. Årsak: liker -> linker :p |
|
|
|
|
|