|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: knipsekasse på stua? | |||
| Oh, yes baby! |
|
25 | 18,12% |
| Not in a million years! |
|
25 | 18,12% |
| Denne hører til i kjellerstua/garasjen/mannens kontor |
|
83 | 60,14% |
| Knipsekasse-schmiksekasse |
|
5 | 3,62% |
| Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …
Det heter visst knipsekasse for "kjennere" Vel - jeg skal nok få plassert den der jeg vil. - men nå skal det sies at et klassisk hjem har vi aldri hatt som mål å ha
|
|
|
#23 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#25 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …Aldri i stua,nei,men i garasje eller kjellerstue,jada,gjerne for meg,så lenge jeg slapp å stifte nærmere bekjentskap med den. Det er jo ikke et møbel,ihvertfall ikke i mine øyne,og da er den ikke verd en plass i stua. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …Oioioi! Av ren nostalgi tror jeg faktisk jeg hadde sluppet den inn i stua ja. Har savnet sånne siden de forsvant fra fergene og hurtigbåtene på åttitallet. Men når jeg kjenner mannen min er vel sjansen større for at jeg hadde kjøpt inn en sånn enn at han hadde gjort det. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har tro på forbedring
|
Det er jo rart at Mr che snakker om vanlige damer etter å ha tilbragt hele dette milleniumet med meg - jeg er ingenting som vanlige damer - på generell basis omtrent. Men han er traust nordtrønder, så han må bare holde på - og jeg vet at han er veldig glad for at jeg ikke er "vanlig" dame.
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …OMG! Jah, den hadde fått være i stua mi, ja.
|
|
|
|
#32 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …På stua? Aldri! I en eventuell kjellerstue eller lignende? Absolutt! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har tro på forbedring
|
Sånn ja - vel, at ett stykk traust nordtrønder bruker generaliseringen er vel ikke noe å irritere seg over - det er hans ord, tross alt
|
|
|
#34 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …Jeg synes det var kjempemorsomt å spille på de. Hadde det vært en sånn i stua hadde det vært vanskelig å la vær å spille bort alle pengene sine... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …Kul, men ikke i stua slik den ser ut nå. Kanskje i en anne stue. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Har tro på forbedring
|
Den bruker jo gamle enkroner, så det er jo ikke noen penger å "spille bort"
|
|
|
#37 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …Nei, ikke tale om. Den er rett og slett for stygg.
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …Nei, den passer ikke hos oss. Gi meg heller et flipperspill, eller en gammal Arcade-kasse. Men om dere begge vil ha den der så er det jo ikke noe problem!
|
|
|
#39 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …Kom så bare med den!
|
|
|
#40 |
|
Har tro på forbedring
|
Mannen er skeptisk - jeg sier Jaaa! Vel, vi får se! - vi må finne en vegg med stikkontakt i nogenlunde nærhet også
|
![]() |
|
|