Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om forumløgnere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 17:55   #81
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg syns du kan gi eksempler. Jeg har ikke bedt deg om å nevne nick. Du klarer vel å komme med konstruerte eksempler?

Og hvordan kan du kalle det lynsjing å referere til nick som ikke lenger eksisterer?

Nei. Nå synes jeg dessuten denne tråden er blitt såpass ufin at jeg trekker meg ut.
Dere får holde på.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:03   #82
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unnskyld at jeg ler, men:

Sitat:

Sexlivet: me har fantastisk god sex, men det er aldri noe kos i forkant eller noe klining.. det er han som puler på meg mens eg står bøyd framover med rumpa i været... etterpå så setter han seg med daten eller går og legger seg...

Tragikomisk.

Gammel 18-03-07, 18:09   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres virkelig ut som fantastisk sex.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:13   #84
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akkurat det driter jeg i. Om folk har et så miserabelt liv at de føler behov for å lyve, så får de bare gjøre det.

Om folk velger å involvere seg mye med folk de ikke aner hvem er, så er de dumme.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:19   #85
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er uansett litt skeptisk over det, jeg leser av de anonyme folk på forskjellige fora. Leser for underholdningens skyld, for å informere meg, og for å kjøpe klær.

Om folk vil oppdikte de mest utrolige ting, så må de gjøre det. www er et anarkistisk medie !

Gammel 18-03-07, 18:26   #86
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er forresten stokk dum, Iset. I følge Note.

Gammel 18-03-07, 18:31   #87
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt konkret spørsmål til admins: Om en person som Milla hadde vært her og det hadde kommet påstander om falskhet og løgner; hva hadde da blitt gjort?

Gammel 18-03-07, 18:31   #88
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron

Du er forresten stokk dum, Iset. I følge Note.

Åh? Hvordan det?

Gammel 18-03-07, 18:31   #89
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er minst like irriterende med slike som absolutt skal være så "tøffe i trynet" på nett, jeg.
Det er mange former for forumtroll. Og en uhøflig holdning, sarkastisk gjennomgangstone, etc...jeg anser det også som en slags løgn. Da jeg neppe tror at en person kan oppføre seg slik i RL uten å egentlig få juling...Eller noe.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:32   #90
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg synes det er minst like irriterende med slike som absolutt skal være så "tøffe i trynet" på nett, jeg.
Det er mange former for forumtroll. Og en uhøflig holdning, sarkastisk gjennomgangstone, etc...jeg anser det også som en slags løgn. Da jeg neppe tror at en person kan oppføre seg slik i RL uten å egentlig få juling...Eller noe.

Ja, du kjenner deg vel godt igjen i den beskrivelsen der.

Gammel 18-03-07, 18:33   #91
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg kan signere det meste Note har skrevet i denne tråden.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:33   #92
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh? Hvordan det?

Fordi du trodde på Milla og ble engasjert.

Gammel 18-03-07, 18:34   #93
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ja, du kjenner deg vel godt igjen i den beskrivelsen der.

Og her insinuerer du? Hva? Forklar er du snill. Om du gidder da, selvfølgelig. Og kanskje også på en forståelig måte.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:34   #94
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er trist at det finnes mennesker som tydligvis har et så stort behov for oppmerksomhet at de dikter opp vonde historier.
Jeg syns det er respektløst overfor folk som faktisk har opplevd å miste et barn, miste en som står en nær - folk som har syke barn eller andre ting å stri med.

Disse nettløgnerne bidrar i mine øyne til at man blir mer mistenksom overfor folk - og at man kanskje kvier seg for å fortelle om ting som har skjedd i frykt for ikke å bli tatt på alvor.

Så - jeg liker ikke disse nettløgnerne, og mener at om noen avslører slike, bør det bli sagt fra om dette.

Gammel 18-03-07, 18:34   #95
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud. Prøver du å arrangere en forumfight, Sitron?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:35   #96
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tror jeg kan signere det meste Note har skrevet i denne tråden.

Da kan kanskje du gi meg et eksempel på en lynsjing.

Gammel 18-03-07, 18:35   #97
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Fordi du trodde på Milla og ble engasjert.

Ja, leste det nå, måtte gå tilbake og se om jeg hadde gått glipp av noe nå. Ja, men jeg innrømmer jo at jeg er domm såm et brø.

Forresten så er det ikke alltid det er like enkelt å se at noe er løgn. Jeg skjønner godt at folk ofte går rett på. Si at en person later som om hun har fått kreft, og folk går sammen om å sende en blomsterbukett til denne personen? Er de stokk dumme da? Jeg syns det er pent gjort, medmenneskelighet blir det jo bare mindre og mindre av her i verden.

Gammel 18-03-07, 18:37   #98
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, leste det nå, måtte gå tilbake og se om jeg hadde gått glipp av noe nå. Ja, men jeg innrømmer jo at jeg er domm såm et brø.

Forresten så er det ikke alltid det er like enkelt å se at noe er løgn. Jeg skjønner godt at folk ofte går rett på. Si at en person later som om hun har fått kreft, og folk går sammen om å sende en blomsterbukett til denne personen? Er de stokk dumme da? Jeg syns det er pent gjort, medmenneskelighet blir det jo bare mindre og mindre av her i verden.

Neida. De er bare stokk dumme om noen sier "det er ikke sant". Denne personen kan selvsagt ikke forklare hvorfor, for det er bare lov å gjøre folk oppmerksomme på slike ting. Derfor må de enten tro den personen eller den "kreftsyke".

Gammel 18-03-07, 18:37   #99
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Helt konkret spørsmål til admins: Om en person som Milla hadde vært her og det hadde kommet påstander om falskhet og løgner; hva hadde da blitt gjort?

Jeg syntes folk får velge selv om de vil jatte med eller ikke.

Ikke noe publikum=ikke noen å lyve for.

Klart noen alltid vil bite på, men sånn er det bare. De om det, jeg kan bruke tid på alle de andre i forumet. Admin kan aldri VITE om folk er sannferdige sånn jeg ser det, og så lenge vedkomne ikke plager eller er ufine mot andre så kan de vel heller ikke gjøre så mye, kan de?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:38   #100
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Pastill= admins?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.