|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For tidlig med ski til 2-åring?Min yngste fikk ski før hun var 2 år, og på flat mark i lysløypen gikk hun et godt stykke. Var fryktelig stas! "Si" (ski) var et av de første ordene hun sa, faktisk
|
|
|
#62 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For tidlig med ski til 2-åring?Satser på at lillebror skal på ski i år, litt over 3 år gammel. I teorien skal han arve etter eldste, men jeg tror de blir for lange, så mest sannsynlig får han nytt sett til jul. Han bruker bare 25 i sko. Får man så små skisko?
|
|
|
#64 |
|
Sv: For tidlig med ski til 2-åring?
Hvor korte er de korteste? Storesøster fikk ski til jul rett før hun fylte 4, så de blir nok for lange for lillebror, dessverre. Han er så mye kortere enn det hun var på samme tid. Skiskoene hennes var 29. Han må ha 25.
|
|
|
#65 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: For tidlig med ski til 2-åring?Tror de minste er en meter. Korteste jeg har funnet i hver fall. Skisko i str. 25 finnes. Tror jeg har gitt bort de vi hadde, ellers skulle du fått de. Du får også bindinger for vanlige sko. Det er litt lurt for de minste for å unngå kalde ben. Men ikke like stødig å gå på, så da ender man kanskje opp med å bytte når de blir 3-4.
|
|
|
|
#67 |
|
Drømmer
|
Sv: For tidlig med ski til 2-åring? |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Veldig fine, de.
|
|
|
#69 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
På (opp?)tur
|
Kan foreldrene mislike det, mener du? Koster i innkjøp. Også kan de brukes til ungene er 4-5 år. Syns det er en fin gave, jeg.
|
|
|
|
#73 |
|
Fortynnet
|
Sv: For tidlig med ski til 2-åring?Jeg tenker at det ikke er alle toåringer som er interessert i og motivert for å gå på ski, og da er det greit at foreldrene selv kan vurdere om de orker å sette i gang læreprosessen så tidlig. |
|
|
|
![]() |
|
|