|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Nå har jeg funnet en ok pakkepris gjennom Expedia, og falt veldig for dette hotellet i Praha: Kings Court |
|
|
|
|
|
#22 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Barcelona er også en fin by å dra til i november. Vi gjorde det for noen år siden og hadde 20 grader og sol.
|
|
|
#23 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Berlin er veldig billig på den tiden av året. Praha synes jeg er en sommerby.
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Jeg har vært i Praha, men ikke på det hotellet. Ser jo nydelig ut. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hvor: Oslo
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Vi var kjærestetur i Praha for noen år siden. Da reiste vi i februar, og selv om det bare var rundt 0 grader så var det utrolig, bitende kaldt.
|
|
|
#28 |
|
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Nå er reisen bestilt, og vi endte opp med Praha. Det ble et annet hotell, men likevel femstjerners og veldig sentralt. Kaldt blir det nok, men vi tar med oss vinterjakkene og skal nok kose oss glugg ihjel likevel. Med rødvin til frokost, lunsj og middag skal vi nok klare å holde varmen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hvor: Oslo
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Praha er en veldig bra by for kjærestetur. Med varme klær blir det nok helt supert!
|
|
|
#30 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?
:jepp: Masse små, koselige puber med godt utvalg av varme drikker |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Ser at dere har bestilt, men om sjansen byr seg igjen om noen år henger jeg meg på toget som sier Paris, London og Stockholm. Jeg og mannen var nettopp i Stockholm, og jeg og ei venninne har nettopp bestilt oss tur til Paris (har alt vært der på kjærestetur med mannen |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?I Praha er det en veldig stor og fin ProMod-butikk (fine klær!) ved det store torget. Gå innom mellom kjæreste-aktivitetene
|
|
|
#33 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Jeg har forelsket meg i Enschede i nederland.
|
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Fine tips, vi har planer om en liten tur mot jul |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Kjærestetur i november, hvor drar vi?Ser du har bestilt, så jeg håper du får en strålende tur til praha! |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| kjærestetur, storbyferie |
|
|