Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange sykt barn-dager har dere per år?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 12:30   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men dere har vel 30 dager tilsammen eller?

Jo, selvsagt! Akkurat som alle andre har, uansett antall barn. Hvis du er alene med barnet ditt får du også dobbelt så mye.

Gammel 22-10-11, 12:36   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Til og med nyttårsaften har vi 15 dager hver. Etter har vi 10 hver. Jeg fikk nettop Mail om at jeg hadde brukt 7 av 10 dager (ny jobb som ikke visste at jeg har tre barn). Nesten alle disse dagene var det 12-åringen som sto for da han hadde to hjernerystelser på rappen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 12:37   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Her må jeg bare få benytte anledningen til å berømme min meget fleksible arbeidsgiver. Hvis man er så uheldig et år at man bruker opp alle sykt barndagene innen året er omme så får vi anledning til å søke om velferdspermisjon med lønn. Det har ikke skjedd meg noen gang, men en av mine kollegaer måtte det, etter et år med utrolig mye sykdom blant barna.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.