|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg kjøpte den fineste sorte kjolen til to julebord i fjor, og har kun fått brukt den de to gangene. Fikk mye oppmerksomhet for kjolevalg, så folk har lagt merke til den.
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg kan fint gjøre det. Ikke husker jeg hva jeg hadde på meg i fjor og ikke legger jeg merke til sånt hos andre. Og det er veldig begrenset hvor mye penger jeg bruker på pentøy.
|
|
|
#4 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg gjør det. Men varierer gjerne med ulike sko, smykker, skjerf, jakke eller lignende. Jeg kjøper ikke en kjole for å bare bruke den én gang.
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg prøver å unngå det, men samtidig husker jeg jo ikke en døyt at hva kollegene mine hadde på seg på forrige julebord, så det spiller sikkert ingen rolle. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ser fremover!
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg husker heller aldri hva andre har på seg og dette var en ganske dyr kjole, så trist om man ikke kan bruke den flere ganger.
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg har gjort det, og kommer sikkert til å gjøre det igjen.
|
|
|
|
#8 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg ville brukt kjolen og valgt annet tilbehør. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg omgås ikke så mange folk, så om jeg skulle tenke sånn, hadde jeg aldri fått brukt noen kjoler mer enn en gang ... Jeg bruker glatt samme kjole igjen og igjen, bare den passer.
|
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Hvis kjolen er slik at de la merke til den i fjor, så ser de jo at du har på deg den samme i år. Det er veldig mange damer som er veldig bevisste på slikt. Jeg har aldri fått med meg slikt.
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?
Jah. Du må tenke litt på hvor vanskelig det blir for oss andre å se den samme kjolen igjen og igjen.
|
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Samme kjole, annet tilbehør-- jeg kan virkelig ikke se problemet. De færreste av oss har råd til å kjøpe ny kjole hver gang man skal møte de samme menneskene, og er den superfin, er det jo bare fint med anledninger å bruke den til! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg hadde brukt den samme kjolen og ikke brydd meg om hva andre måtte mene om det
|
|
|
#14 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Fnatten:Lite oppfinnsom, kanskje? Kjedelig? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ser fremover!
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Var det noen som sa det var et problem?
|
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Ja, det kjem eg til å gjere. Folk husker ikkje så godt, og om dei hugser at han var fin så er vel alt greit? Men novankar eg ikkje i så sofistikerte miljø då
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg ville nok ikke gjort det (kommer ikke til å gjøre det selv, så kjøper meg en ny i år), men det handler også litt om at jeg har litt lyst på noe nytt. Syntes det er greit å ha litt flere kjoler å velge i. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Ja det gjør jeg. Har ikke råd til å kjøpe ny kjole til hver ny anledning. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Det har jeg ingen problemer med. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?
Jeg er helt enig og synes det er litt trist at så mange ikke synes det er greit, selv om det bare er på egne vegne. Jeg må innrømme at jeg føler meg litt dum når venninner og kollegaer signaliserer at det er noe de ikke ville funnet på. |
|
|
|
![]() |
|
|