Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 13:38   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg kjøpte den fineste sorte kjolen til to julebord i fjor, og har kun fått brukt den de to gangene. Fikk mye oppmerksomhet for kjolevalg, så folk har lagt merke til den.

Man går ikke i samme kjolen på julebord, med samme folkene året etter? Eller?
Alt inni meg sier man ikke gjør det, mens en annen side av meg gjerne vil bruke den.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:39   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Jeg kan fint gjøre det. Ikke husker jeg hva jeg hadde på meg i fjor og ikke legger jeg merke til sånt hos andre. Og det er veldig begrenset hvor mye penger jeg bruker på pentøy.

Gammel 22-10-11, 13:39   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan fint gjøre det, men jeg vet at de fleste lar det være.

Gammel 22-10-11, 13:41   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gjør det. Men varierer gjerne med ulike sko, smykker, skjerf, jakke eller lignende. Jeg kjøper ikke en kjole for å bare bruke den én gang.

Gammel 22-10-11, 13:43   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å unngå det, men samtidig husker jeg jo ikke en døyt at hva kollegene mine hadde på seg på forrige julebord, så det spiller sikkert ingen rolle.

Og nei, det er ikke bare alkoholinntaket som gjør at jeg ikke husker det- klær, frisyre og sko går ut "inn det ene øyet og ut det andre."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:44   #6
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker heller aldri hva andre har på seg og dette var en ganske dyr kjole, så trist om man ikke kan bruke den flere ganger.

Nye sko, nye smykker og litt sånn altså. SÅ mye lettere enn ny kjole.

Gammel 22-10-11, 13:45   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort det, og kommer sikkert til å gjøre det igjen.

Gammel 22-10-11, 13:46   #8
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville brukt kjolen og valgt annet tilbehør.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:46   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg omgås ikke så mange folk, så om jeg skulle tenke sånn, hadde jeg aldri fått brukt noen kjoler mer enn en gang ... Jeg bruker glatt samme kjole igjen og igjen, bare den passer.

Gammel 22-10-11, 13:47   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis kjolen er slik at de la merke til den i fjor, så ser de jo at du har på deg den samme i år. Det er veldig mange damer som er veldig bevisste på slikt. Jeg har aldri fått med meg slikt.

Og hvis det ikke betyr noe for deg, at de tenker over det, så er det jo ikke noe problem.

Gammel 22-10-11, 13:54   #11
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Kanskje er jeg litt for egoistisk i mitt kjolevalg?

Jah. Du må tenke litt på hvor vanskelig det blir for oss andre å se den samme kjolen igjen og igjen.

Gammel 22-10-11, 13:54   #12
annemor
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Samme kjole, annet tilbehør-- jeg kan virkelig ikke se problemet. De færreste av oss har råd til å kjøpe ny kjole hver gang man skal møte de samme menneskene, og er den superfin, er det jo bare fint med anledninger å bruke den til!

annemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:55   #13
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde brukt den samme kjolen og ikke brydd meg om hva andre måtte mene om det

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:56   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnatten:Lite oppfinnsom, kanskje? Kjedelig? Jeg har som sagt aldri lagt merke til om andre har gått med samme kjole, så jeg kan ikke svare for hva man tenker da, men det er kanskje det jeg prøver å unngå at de tenker om meg? Og så synes jeg det er forskjell på en svart, klassisk kjole og en veldig prangende og iøyenfallende en. Den svarte er mer safe å bruke om igjen.

Hilsen Kikki Sørum.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:57   #15
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Var det noen som sa det var et problem?

Jeg bare lurer på om dere benytter samme antrekk flere ganger, med samme folk, til samme festen året etter.

Gammel 22-10-11, 13:57   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det kjem eg til å gjere. Folk husker ikkje så godt, og om dei hugser at han var fin så er vel alt greit? Men novankar eg ikkje i så sofistikerte miljø då

Gammel 22-10-11, 13:57   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville nok ikke gjort det (kommer ikke til å gjøre det selv, så kjøper meg en ny i år), men det handler også litt om at jeg har litt lyst på noe nytt. Syntes det er greit å ha litt flere kjoler å velge i.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 14:09   #18
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Ja det gjør jeg. Har ikke råd til å kjøpe ny kjole til hver ny anledning.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 14:10   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg ingen problemer med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 14:11   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ja det gjør jeg da.
Hvorfor skal man ikke det liksom?

Skal jeg kle meg i ny kjole for at andre skal få en ny kjole å kommentere?

Jeg skjønner det ikke helt. Jeg kan godt kjøpe meg en ny kjole en gang i blant fordi jeg synes det er greit å ha litt til ulike anledninger, men jeg tenker ikke over hvem som har sett kjolen før. Kanskje er jeg litt for egoistisk i mitt kjolevalg?

Jeg er helt enig og synes det er litt trist at så mange ikke synes det er greit, selv om det bare er på egne vegne. Jeg må innrømme at jeg føler meg litt dum når venninner og kollegaer signaliserer at det er noe de ikke ville funnet på.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.