|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Her gjør "alle" det ja. Jeg har gitt opp og utstyrer ungene med gresskarbøtter og utkledningstøy. Og har ei skål med diverse i gangen.
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Nei, det er litt opp og ned her, enkelte år har vi ikke hatt noen på døra i det hele tatt, men andre ganger har det vært mange.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?
Her også. Mine har gått i 3 år tror jeg. Blir 4. gangen i år.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn gjør vi også det. De gleder seg jo masse, og litt Twist eller noe har vi råd til å dele ut. Ungene fryder seg jo også når det ringes på her. Vi har ei gresskarlykt på trappa, og ellers ikke noe inne. Siden det er en vanlig "school night" så antar jeg det blir halvannen times vandring her med meg eller mannen på slep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Utrolig godt sagt. Det er litt som de som ikke lar ungene se på Jul i Svingen fordi det var jo så koselig med Jul i Skomakergata når de selv var små. :dån:
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jeg lar ungen BÅDE se det som går på nrk det aktuelle året, OG Jul i skomakergata jeg. Jatakk, begge deler. Så får han delta på både Halloween og gå julbukk også
![]() |
#7 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig godt sagt! Jeg har nok tenkt litt rundt dette, men ikke helt klart å formulere det så enkelt og greit som deg.
"Is this real? Or has this been happening inside my head?" "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Sist redigert av Najade : 23-10-11 kl 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|