Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Går "alle" knask og knep?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 21:37   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går "alle" knask og knep?

Her gjør "alle" det ja. Jeg har gitt opp og utstyrer ungene med gresskarbøtter og utkledningstøy. Og har ei skål med diverse i gangen.

Gammel 22-10-11, 21:40   #2
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er litt opp og ned her, enkelte år har vi ikke hatt noen på døra i det hele tatt, men andre ganger har det vært mange.
I år skal vi prøve å få med oss den vandringen Tjorven snakker om, og så vil datteren gå en liten runde sammen med to skolevenninner på mandagen, og det er helt greit syns jeg.
Men vi gidder ikke kjøpe inn store mengder godis, har en pose kjærligheter og tror det rekker både til den dagen og mange lørdager fremover.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 13:40   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Her gjør "alle" det ja. Jeg har gitt opp og utstyrer ungene med gresskarbøtter og utkledningstøy. Og har ei skål med diverse i gangen.

Her også. Mine har gått i 3 år tror jeg. Blir 4. gangen i år.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 13:45   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sånn gjør vi også det. De gleder seg jo masse, og litt Twist eller noe har vi råd til å dele ut. Ungene fryder seg jo også når det ringes på her. Vi har ei gresskarlykt på trappa, og ellers ikke noe inne. Siden det er en vanlig "school night" så antar jeg det blir halvannen times vandring her med meg eller mannen på slep.

Jeg følte nok veldig annerledes rundt dette tidligere, men når det plutselig ble aktuelt for egne barn så var mitt manglende forhold til dette ikke så viktig. De har sin egen barndom med sine greier.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 13:52   #5
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg følte nok veldig annerledes rundt dette tidligere, men når det plutselig ble aktuelt for egne barn så var mitt manglende forhold til dette ikke så viktig. De har sin egen barndom med sine greier.

Utrolig godt sagt. Det er litt som de som ikke lar ungene se på Jul i Svingen fordi det var jo så koselig med Jul i Skomakergata når de selv var små. :dån:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 19:18   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Utrolig godt sagt. Det er litt som de som ikke lar ungene se på Jul i Svingen fordi det var jo så koselig med Jul i Skomakergata når de selv var små. :dån:

Jeg lar ungen BÅDE se det som går på nrk det aktuelle året, OG Jul i skomakergata jeg. Jatakk, begge deler. Så får han delta på både Halloween og gå julbukk også

Gammel 23-10-11, 15:21   #7
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Veldig godt sagt! Jeg har nok tenkt litt rundt dette, men ikke helt klart å formulere det så enkelt og greit som deg.

Sist redigert av Najade : 23-10-11 kl 20:11.
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.